آواربرداری شهربانو منصوریان در متروپل آبادان + فیلم

کدخبر: ۴۹۹۱۱۸
شهربانو منصوریان که برای کمک به آواربرداری متروپل به آبادان رفته گفت: ما به مردم آبادان بسیار مدیونیم. در هشت سال جن ایستادند و از شهر و کشور دفاع کردند و من امروز باید این جا باشم تا بتوانم کاری کنم.
آواربرداری شهربانو منصوریان در متروپل آبادان + فیلم

به گزارشس اقتصادنیوز به نقل از ایسنا قهرمان ووشوی ایران برای کمک به حادثه متروپل به عنوان نیروی افتخاری آتش نشانی در آبادان حضور پیدا کرده است.

شهربانو منصوریان اظهارکرد: من به عنوان نیروی آتش نشانی به آبادان آمده ام اما واقعا حضورم دلی بوده است و خودم می خواستم به این شهر بیایم و در کنار مردم آبادان باشم تا شاید با حضورم باعث دلگرمی خانواده های آبادانی شوم.

وی بیان کرد: ما به مردم آبادان بسیار مدیونیم. در هشت سال جن  ایستادند و از شهر و کشور دفاع کردند و من امروز باید این جا باشم تا بتوانم کاری کنم.

این ووشوکار بیان کرد: شرایط نسبت به روزهای اول رخ داد حادثه بهتر شده و آوار برداری صورت گرفته است. البته در مجموع شرایط سخت است و هنوز خانواده هایی هستند که نگران هستند.

وی همچنین گفت: نیروهای  آتش نشانی، هلال احمر و جهادی و همچنین کمک های مردمی واقعا سنگ تمام گذاشتند. در فضای مجازی دیدم که از نبود امکانات می گویند و شماره حساب معرفی می کنند که باید بگویم بچه های آبادان زحمت می کشند و کم و کسری نیست و نیازی هم به شماره حساب نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید