تغییر ساعت کاری ادارات در این استان /کارمندان از 6 و 30 دقیقه سرکار بروند

کدخبر: ۴۹۹۳۶۴
ساعات کار دستگاه های اجرایی خراسان شمالی از ١٦ خردادماه جاری تا اطلاع ثانوی به ساعت ٦ و ٣٠ دقیقه تا ١٣ و ٣٠ دقیقه تغییر می کند.
تغییر ساعت کاری ادارات در این استان /کارمندان از 6 و 30 دقیقه سرکار بروند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به ورود جبهه هوای گرم به کشور و رشد فزاینده مصرف برق در ایام پیش رو، پیش بینی می شود که تراز تولید و مصرف به طور منفی در کشور باشد و مصرف از تولید پیشی بگیرد.

علیرضا صبوری ادامه داد: با توجه به مصوبه هیئت دولت و جلسه کارگروه مدیریت تقاضا و مصرف انرژی به ریاست استاندار خراسان شمالی، مقرر شد با هدف مدیریت بهینه مصرف برق در استان و به حداقل رساندن خاموشی مشترکین خانگی با رویکرد مدیریت مصرف،  از ١٦ خردادماه جاری ساعات کاری دستگاه های اجرایی استان از ٦ و ٣٠ دقیقه تا ١٣ و دقیقه تا اطلاع ثانوی تغییر می کند.


وی متذکر شد: با توجه به روندی که در سنوات قبل وجود داشت پیش بینی می شود با این اقدام حدود ١٠ مگاوات کاهش مصرف را در استان شاهد باشیم.

صبوری خاطر نشان کرد: با این اقدام و روند کاهش مصرف، امیدواریم سقف مجاز مصرف را که شرکت توانیر مشخص کرده است، در بخش دستگاه های اجرایی، صنایع و چاه های کشاورزی رعایت کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید