این مشاوران ایرانی به آمریکایی‌ها اطلاعات اشتباه می‌دهند

کدخبر: ۴۹۹۶۶۱
محسن حیدری با بیان اینکه دشمنان هنوز هم روی تحلیل‌های اشتباه اول انقلاب دور می‌زنند، گفت: مشاوران ایرانی دو گروه افراد هستند؛ یک عده از بین سلطنت‌طلب‌ها و منافقین هستند، یک عده هم افرادی هستند که مدتی در انقلاب بوده‌اند اما به واسطه فتنه‌هایی مانند ۸۸، خط خود را از انقلاب جدا کرده و از کشور فرار کرده‌اند و از روی کینه‌ای که دارند اطلاعات اشتباه به دشمن ارائه می‌دهند.
این مشاوران ایرانی به آمریکایی‌ها اطلاعات اشتباه می‌دهند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، نماینده استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمنان هنوز هم روی تحلیل‌های اشتباه اول انقلاب دور می‌زنند، گفت: مشاوران ایرانی دو گروه هستند؛ یک عده از بین سلطنت‌طلب‌ها و منافقین هستند، یک عده هم افرادی هستند که خط خود را از انقلاب جدا کردند.

محسن حیدری آل‌کثیر با اشاره به سخنان رهبر انقلاب درباره ادعای دشمنی مردم ایران با دین و روحانیت توسط ضدانقلاب گفت: اینکه دشمنان، ملت ایران را نشناخته باشند امری طبیعی است چراکه دشمن و ملت ایران سنخیت متفاوتی با یکدیگر دارند و دشمنان به برخی از مشاورینی که به آنها مشورت می‌دهند اعتماد می‌کنند اما چون نسبت به ملت ایران و حتی خود دشمن خائن هستند، اطلاعات اشتباه ارائه می‌کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: این افراد توهماتی دارند و به عنوان مثال سلطنت طلب که خودشان با نظام، روحانیت و دین مخالف هستند، دیگران را هم با خودشان مقایسه می‌کنند و اطلاعات اشتباه به دشمن ارائه می‌دهند و سبب می‌شوند آنها براساس این اطلاعات غلطی تصمیم‌گیری کنند.  

وی با بیان اینکه دشمنان هنوز هم روی تحلیل‌های اشتباه اول انقلاب دور می‌زنند،  گفت: مشاوران ایرانی دو گروه افراد هستند؛ یک عده از بین سلطنت‌طلب‌ها و منافقین هستند، یک عده هم افرادی هستند که مدتی در انقلاب بوده‌اند اما به واسطه فتنه‌هایی مانند ۸۸، خط خود را از انقلاب جدا کرده و از کشور فرار کرده‌اند و از روی کینه‌ای که دارند اطلاعات اشتباه به دشمن ارائه می‌دهند.

 

حیدری آل کثیر درباره مهمترین جنگ روانی دشمن علیه انقلاب گفت: جنگ روانی دشمن علیه انقلاب در زمینه‌های مختلفی است که  مساله اول در وارونه نشان دادن حقایق داخل کشور است که هم پیشرفت‌ها را به صورت اشتباه مورد سیاه‌نمایی قرار داده و هم آنها را به عنوان شکست تلقی می‌کند و موضوع دیگر هم این است که تلاش می‌کنند نسل جوان را از ارزش‌های اسلامی و انقلابی جدا کرده و سبک زندگی غربی را تبلیغ و تحمیل کنند.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام ارتجاع واقعی است از این جهت که مردم به برکت انقلاب از سبک زندگی غربی جدا شده و رهایی پیدا کرده‌اند اما افرادی سعی دارند همچنان نسل جوان را به برگشت به سبک زندگی غربی دعوت کنند از این رو اینها جز چالش های اصلی است که ملت ایران باید هر چه بیشتر به آن توجه کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید