کشف انبار احتکار شکر توسط اطلاعات سپاه

کدخبر: ۴۹۹۶۸۶
در اقدام اطلاعاتی صورت گرفته توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان یزد و به موجب‌ بازرسی به عمل آمده از انبار و سردخانه یک شرکت در شهرستان مهریز ، در راستای برخورد با احتکار و عدم عرضه کالاهای اساسی، مقدار ۱۰۰ تن شکر احتکار شده کشف شد.
کشف انبار احتکار شکر توسط اطلاعات سپاه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین، سربازان گمنام حضرت امام زمان(عج) سپاه استان یزد موفق به کشف ۱۰۰ تن شکر احتکار شده در شهرستان مهریز شدند.

در اقدام اطلاعاتی صورت گرفته توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان یزد و به موجب‌ بازرسی به عمل آمده از انبار و سردخانه یک شرکت در شهرستان مهریز ، در راستای برخورد با احتکار و عدم عرضه کالاهای اساسی، مقدار ۱۰۰ تن شکر احتکار شده با تاریخ تولید شهریورماه ۱۴۰۰ کشف و بر اساس دستور رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان مهریز اقلام مکشوفه جهت توزیع به سازمان جهاد کشاورزی منتقل شد.

همچنین در بررسی به عمل آمده از سایر انبارهای این شرکت مقادیری فرآورده‌های لبنی فاسد شده و گوشت دام و طیور که در شرایط نامناسب و بر خلاف دستورالعمل بهداشتی نگهداری می‌شد کشف و پرونده جداگانه‌ای در این رابطه توسط شبکه بهداشت و دامپزشکی تشکیل شده است.

شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده یا اطلاع از احتکار اقلام اساسی با شماره ۱۱۴ ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه تماس گرفته و گزارش‌های خود را جهت پیگیری ارسال کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید