انفجار انبار دپوی سوخت قاچاق در میناب

کدخبر: ۴۹۹۷۰۶
مجید سلحشور ظهر امروز در بندرعباس اظهار داشت: روز گذشته در شهر کرگان از توابع شهرستان میناب در یک منزل شخصی شاهد وقوع یک انفجار بودیم، این انفجار در انبار سوخت قاچاق این منزل بوده است.
انفجار انبار دپوی سوخت قاچاق در میناب

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، وی گفت: حادثه زمانی اتفاق افتاده که سوخت قاچاق مورد نظر(گازوئیل) در حال تخلیه بوده و در همین حین با اتصالی برق متاسفانه انفجار رخ می‌دهد.

سلحشور گفت: پس از وقوع این حادثه سریعا تیم‌های امدادی و آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام و روند خاموش کردن حریق و کمک به مصدومان را آغاز و در نهایت حریق را اطفا کردند.

فرماندار ویژه میناب گفت: متاسفانه در این حادثه در همان ابتدا یک نفر جوان ۲۲ ساله جان خود را از دست می‌دهد و ۲ مصدوم دیگر نیز با هماهنگی انجام شده با قید فوریت و با استفاده از امداد هوایی و هلی‌کوپتر به بندرعباس و بیمارستان شهید محمدی منتقل می‌شوند.

وی تصریح کرد: ۲ مجروح این حادثه یک نفر سوختگی ۹۰ درصد و دیگری سوختگی ۵۰ درصد داشتند که مجروح با درصد سوختگی ۵۰ درصدی با رضایت شخصی به بیمارستان‌ شیراز منتقل شده و دیگر مجروح همچنان در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس تحت مداوا قرار دارد ولی وضعیت وی وخیم گزارش شده است.

سلحشور تاکید کرد: در فضای مجازی تعداد فوتی‌های این حادثه دو نفر اعلام شده در حالی که تنها متاسفانه یک نفر جان خود را از دست داده و 2 نفر تحت مداوا هستند.

انفجار انبار دپوی سوخت قاچاق در میناب

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید