زمان پخش فینال عصر جدید 1401

کدخبر: ۴۹۹۹۶۰
برای اطلاع از زمان پخش فینال عصر جدید 1401 در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.
زمان پخش فینال عصر جدید 1401

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تکراتو با پایان مرحله نیمه‌نهایی فصل سوم مسابقه «عصر جدید»، در روز بیست و یکم و بیست و دوم خرداد ماه، افرادی که به فینال عصر جدید راه پیدا خواهند کرد، مشخص می‌شوند. 

در آخرین قسمت مرحله نیمه‌نهایی فصل سوم مسابقه عصر جدید که با حضور 5 شرکت‌کننده در روز یکشنبه مورخ 8 خرداد ماه برگزار شد، مجموعا 12 گروه با رای داوران این فصل به مرحله نظرسنجی مردمی راه پیدا کردند تا این بار مردم با رای‌های خود، گروه‌هایی که به فینال عصر جدید می‌روند را انتخاب کنند.

فوری/ یارانه نقدی حذف می شود

زمان پخش فینال عصر جدید

مردم تنها تا روز دوازدهم خرداد مهلت داشتند از بین 12 گروه و یا افراد منتخب از جمله «آنیسا و ستیلا»، «گروه ترانه»، «گروه دپا»، «گروه پهلوانک‌های ایران زمین»، «گروه کاکتوس»، «پیمان ابراهیمی»، «ساینا شیخی»، «گروه جنگجویان وشو»، «احسان یاسین»، «گروه زاگرس»، «علی طولایی» و «دختران خورشید» با رای‌های خود 6 گروه را راهی فینال فصل سوم مسابقه استعدادیابی عصر جدید کنند. این گروه‌ها درواقع با رای داوران، امین حیایی، مجید اسماعیلی، کارن همایونفر و ژاله صامتی به این مرحله راه یافتند. پس از آن مردم با رای‌های خود افراد و گروه‌های منتخب که به مرحله فینال خواهند رسید را انتخاب می‌کنند.

فینال عصر جدید

نظرسنجی چند روز پیش یعنی در روز پنجشنبه 12 خرداد به پایان رسیده است. به گفته‌ی احسان علیخانی، فیلم‌برداری و ضبط برنامه معرفی فینالیست‌ها در همان روز انجام شده و این بخش هیجان‌انگیز در دو قسمت پخش خواهد شد.

حال با توجه به اینکه امروز و فردا مصادف با ایام سوگواری است، این دو قسمت که مربوط به معرفی فینالیست‌ها است، در این هفته پخش نخواهد شد و به روزهای شنبه و یکشنبه مورخ بیست و یکم و بیست و دوم خرداد، موکول می‌شود.

همزمان با آغاز سال 1401، فصل سوم عصر جدید به کارگردانی و اجرا احسان علیخانی و داوری امین حیایی، مجید اسماعیلی، کارن همایونفر و ژاله صامتی آغاز شد و طبق برنامه‌ریزی‌های این مسابقه، قرار است برندگان فصل سوم در روز عید سعید خم، معرفی شوند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید