خبر سخنگوی کمیسیون امنیت ملی از برگزاری نشست فوق العاده درباره قطعنامه شورای حکام

کدخبر: ۵۰۰۲۰۰
محمود عباس زاده مشکینی در گفت‌وگویی از برگزاری نشست فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص نشست شورای حکام و و مذاکرات وین خبر داد و گفت: این نشست با حضور همه اعضای کمیسیون و مسئولان وزارت امور خارجه و سازمان انرژی اتمی فردا (چهارشنبه ۱۸ خردادماه) برگزار خواهد شد.
خبر سخنگوی کمیسیون امنیت ملی از برگزاری نشست فوق العاده  درباره قطعنامه شورای حکام

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از برگزاری نشست فوق‌العاده کمیسیون متبوعش در خصوص نشست شورای حکام و و مذاکرات وین خبر داد.

محمود عباس زاده مشکینی در گفت‌وگویی از برگزاری نشست فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص نشست شورای حکام و و مذاکرات وین خبر داد و گفت: این نشست با حضور همه اعضای کمیسیون و مسئولان وزارت امور خارجه و سازمان انرژی اتمی فردا (چهارشنبه ۱۸ خردادماه) برگزار خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این نشست تحولات مربوط به مذاکرات وین، مباحث مربوط به موضع گیری اخیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و همچنین تلاش سه کشور اروپایی در نشست فصلی شورای حکام درباره ایران مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید