ضرغامی: زمین معوض به مردم کلاردشت می‌دهیم/ نمی دانم چرا عده‌ای نمی‌توانند زیر میز بزنند.

کدخبر: ۵۰۰۴۰۰
وزیر میراث فرهنگی گفت: به عزیزان در کلاردشت این خبر خوش را می‌دهم که با همکاری اداره کل جنگل‌ها و مراتع زمین کشاورزی به صورت معوض به آنها دهند تا آنها به کارهای خود بپردازند.
ضرغامی: زمین معوض به مردم کلاردشت می‌دهیم/ نمی دانم چرا عده‌ای نمی‌توانند زیر میز بزنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به دنبال گزارشی که از روز گذشته به چند شهر شمالی به ویژه کلاردشت داشتم، رئیس جمهور پشتیبانی جدی داشت.

وی بیان کرد: به موجب این گزارش مصوب شد اگر قرار باشد آن منطقه کلاً در اختیار منطقه میراث فرهنگی باشد و اگر امکان خرید و تملک زمین‌های مردم را نداریم، بتوانیم از زمین‌های اطراف در اختیار مراتع و جنگلداری، زمین معوض به مردم دهیم تا کشاورزی کنند و این اندازه به مردم ظلم نشود. به عنوان وزیر میراث فرهنگی می دانم که به مردم ظلم می‌شود.

ضرغامی تصریح کرد: نمی دانم چرا عده‌ای نمی‌توانند زیر میز بزنند. خوشبختانه رئیسی و وزیر کشاورزی کاملاً حمایت کردند و همراه بودند. به عزیزان در کلاردشت این خبر خوش را می‌دهم که با همکاری اداره کل جنگل‌ها و مراتع زمین کشاورزی به صورت معوض به آنها بدهند تا آنها به کارهای خود بپردازند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید