افزایش فوتی‌های فاجعه ریلی طبس

کدخبر: ۵۰۰۴۳۰
اورژانس استان یزد آخرین آمار جانباختگان حادثه خروج قطار مشهد - یزد را از ریل تا این لحظه اعلام کرد.
افزایش فوتی‌های فاجعه ریلی طبس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین، دکتر احمد دهقان رئیس سازمان اورژانس استان یزد که در محل حادثه خروج قطار مشهد - یزد از خط حضور دارد، اظهار کرد:‌ آمار جانباختگان خروج از ریل قطار مشهد- یزد به ۲۱ نفر افزایش یافته است.

دکتر علیرضا اسلامی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی نیز گفت: با توجه تعداد مصدومین حادثه صبح امروز قطار مشهد- یزد تمام بیمارستان‌های شهید رهنمون،‌ شهید صدوقی،‌ افشار و بیمارستان‌های شهرستان‌های اردکان و میبد در حالت آماده باش کامل برای پذیرش مصدومین این حادثه هستند.

وی افزود: در حال حاضر مصدومین در بیمارستان شهرستان طبس در حال مداوا بوده و در صورت نیاز به تکمیل و پشتیبانی درمان به استان یزد اعزام می‌شوند.

همچنین، سیدحسین طباطبایی سخنگوی سازمان اورژانس یزد اظهار کرد: تمامی مصدومان حادثه قطار به بیمارستان سید مصطفی خمینی طبس منتقل شده و بعد از انجام تریاژ ثانویه و اقدامات اولیه  تعدادی از مصدومان با اتوبوس آمبولانس و دو بالگرد اعزامی از یزد ، به بیمارستان های یزد منتقل می‌شوند.

وی در خصوص متوفیان نیز افزود: ۲ دستگاه خودرو ویژه حمل جسد توسط اداره کل مدیریت بحران استانداری یزد جهت انتقال متوفیان به صحنه حادثه اعزام شده و با توجه به هماهنگی صورت گرفته با دادستانی، اقدامات تشخیص هویت متوفیان در پزشک قانونی یزد پیگیری و انجام خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی