شوخی عجیب سادیو مانه خشم لیورپولی‌ها را برانگیخت

کدخبر: ۵۰۰۶۷۲
سادیو مانه پیش از دیدار دوستانه تیم ملی سنگال در نشست خبری درخصوص رفتنش از لیورپول گفت باتوجه به اینکه حدود 70 درصد مردم سنگال دوست دارند تا از لیورپول جدا شوم باید به احترام هوادارانم این کار را بکنم و مطمین باشید که این اتفاق رخ خواهد داد.
شوخی عجیب سادیو مانه خشم لیورپولی‌ها را برانگیخت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از رکنا هواداران لیورپول از شوخی مهاجم سنگالی خود به شدت عصبانی هستند. تیم فوتبال بایرن مونیخ فصل پرالتهابی را در نقل و انتقالات تابستانی پشت سر گذاشته؛ از یک سو بحث رفتن لواندوفسکی بهترین گلزن چند فصل اخیر بایرن به بارسلونا و از سوی دیگر جذب احتمالی سادیو مانه مدیران باشگاه را تحت فشار شدیدی قرار داده تا تیم خوبی را برای فصل آتی راهی مسابقات اروپایی کنند.

اولیور کان و اولی هوینس بارها اعلام کردند که حاضر نیستند کمتر از 40 میلیون یورو لواندوفسکی را به بارسلونا بفروشند و این مساله خیلی کش‌دار شده است. از سوی دیگر بحث آمدن سادیو مانه به بایرن است که تصور می شد کار مهاجم لیورپول به این باشگاه تمام شده اما از روز گذشته یکی دو مصاحبه مانه جنجال ساز شده است.

مانه پیش از دیدار دوستانه تیم ملی سنگال در نشست خبری درخصوص رفتنش از لیورپول گفت باتوجه به اینکه حدود 70 درصد مردم سنگال دوست دارند تا از لیورپول جدا شوم باید به احترام هوادارانم این کار را بکنم و مطمین باشید که این اتفاق رخ خواهد داد!

بعد از این مصاحبه بود که هواداران لیورپول از صحبت های مانه شاکی شدند تا جایی که مانه مجبور به عقب نشینی شد و گفت این صحبت من فقط یک شوخی بوده و منظور بدی اصلا نداشتم و هواداران لیورپول بهترین هستند.

اما یک مصاحبه عجیب دیگر از مانه منتشر شد که جامعه فوتبال را به شوک فرو برد. او گفت نه بارسلونا و نه بایرن؛ من هوادار تیم مارسی فرانسه هستم! ماجرای عجیبی که انتقال این بازیکن به بایرن مونیخ را تحت الشعاع خودش قرار داده است. البته بعید بنظر می رسد مارسی توانایی خرید مانه را داشته باشد و البته بازهم بسیار بعید است که یک بازیکن از لیورپول، پیشنهاد بایرن را رد کند و به لیگ فرانسه و تیم مارسی برود!

سردبیر نشریه بیلد روز گذشته با انتشار سرمقاله‌ای پیشنهاد کرده بود مدیران باشگاه بایرن باید علاوه بر جذب مانه، به فکر نگه داشتن لواندوفسکی هم باشند چرا که بایرن با حضور همزمان این دو بازیکن است که می تواند بار دیگر در اروپا قدرتنمایی کند. حالا با مطرح شدن چنین صحبت هایی از سادیو مانه نه تنها انتقال این بازیکن به بایرن به بن بست نزدیک شده بلکه ماندن لوا هم اصلا مشخص نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید