گلایه بازیگر معروف از اهانتها نسبت به اهالی سینما و فرهنگ

کدخبر: ۵۰۰۸۵۰
اقتصادنیوز: حامد بهداد ضمن ابراز تسلیت به هموطنان درخصوص حادثه قطار مشهد – یزد و حادثه متروپل آبادان گفت: گلایه دارم که اهالی سینما را با کلمات زشت خطاب می کنند بابت چند توئیتی که علیه سینما زده شده است.
گلایه بازیگر معروف از اهانتها نسبت به اهالی سینما و فرهنگ

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، یکی از بازیگران مشهدی سینمای ایران با اظهار گلایه از اهانتی که به اهالی سینما و فرهنگ می شود گفت: ما از هموطنان، دوستان و فرهنگیان توقع داریم، این فضایی که با الفاظ زشت ما را مورد خطاب قرار می دهند را به نحوی مدیریت کنند.

حامد بهداد روز جمعه در آیین آغاز نمایش فیلم "بدون قرار قبلی" ساخته بهروز شعیبی ضمن ابراز تسلیت به هموطنان در خصوص حادثه قطار مشهد – یزد و حادثه متروپل آبادان افزود: گلایه دارم که اهالی سینما را با کلمات زشت خطاب می کنند بابت چند توئیتی که علیه سینما زده شده است. با حرفهای زشت و خشونت کلامی کار از پیش نمی رود و بزرگوارانه نیست.

وی اضافه کرد: ممکن است در خصوص اخبار سینمایی که در ایران اتفاق می افتد، احساس دردمندی در خودتان بکنید، اگر هر اتفاقی افتاده که خوشایند شما نبوده است من از شما عذرخواهی می کنم و طلب خیر و موفقیت برای آینده سینما دارم اما بابت اتفاقات خوبی که در داخل کشور می افتد، احساس خوشبختی کنید، همین جا را آباد کنید و همین جا دلخوش باشید، نقطه هایی هستند که نورانی اند، وقتی مثبت نگاه کنیم، مثبت قوت می گیرد، وقتی خوب نگاه کنیم، خوبی قوت می گیرد.

این بازیگر مشهدی سینما با اظهار امیدواری نسبت به این که موسیقی هم در خراسان مورد توجه قرار گیرد گفت: ما خراسانی ها لبریز از شور هستیم، ببینید ما چگونه آواز می خوانیم، چگونه دوتار می نوازیم، رقصهای ما، شور و هیجان ما و شاعران ما را دیده اید؟ با چه هیجانی، با چه عشقی و با چه خضوعی قطعه قطعه و ذره ذره وجودمان را در کلاممان، در رقص، ساز زدنمان و در بازیگریمان می گذاریم.

بهداد افزود: خاک خراسان لبریز از شور و پر از هیجان است تا جان بگیریم و قد بکشیم و عقل، پر از محتوا شود، ممکن است هیجان تلقی شود اما وقتی این شور و هیجان با محتوا و عشق درآمیخته می شود، هنرمندانی این چنین، چون مهدی اخوان ثالث و شجریان به تاریخ تحویل می دهد.

در این نشست که با تجلیل از خدمات هنری استاد رضا صابری همراه بود بهداد به شرحی از زندگینامه خود و استادانش در بازیگری پرداخت و گفت: رضا صابری از اساتید تاثیرگذار من است و در نوجوانی و در موشک باران ها به همراه خانواده از تهران ابتدا به نیشابور و سپس به مشهد آمدیم، در آن زمان کلاس های بازیگری رضا صابری را می رفتم.

بهداد ادامه داد: سالهایی که من از استاد صابری به خاطر می آورم، همه اش تعهد بود، در آن زمان که سن کمتری داشتم، شاهد فشارهای همه جانبه به هنرمندان و فرهنگیان و اهالی تئاتر و نمایش بودم ولی امثال رضا صابری ثابت کردند که در فضای بسته یا باز همیشه متعهد بوده و شاگرد تربیت کرده اند، نمایشنامه نوشته و کارگردانی نموده اند و در یک کلام انسان تولید کرده اند.

وی اضافه کرد: دست اهالی قلم را باز بگذارید تا با اعتماد بیشتر و مانند استاد صابری، ثابت قدم، عمر بگذرانند خوش به حال مشهد که استادی مثل صابری دارد که هنوز شاگرد تربیت می کند و آن سیستم "انسان درست کن" به سبب حضور اساتیدی مانند او هنوز کار می کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید