رئیس سابق موساد: خودمان بزرگترین تهدید برای اسرائیل هستیم

کدخبر: ۵۰۰۹۷۹
رئیس سابق سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ایران و فلسطین خطری برای موجودیت این رژیم نیستند بلکه خود این رژیم بزرگترین خطر برای خودش است.
رئیس سابق موساد: خودمان بزرگترین تهدید برای اسرائیل هستیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، «تامیر پاردو» رئیس سابق سازمان اطلاعات و جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در مقاله ای که در وب سایت خبری «وای نت» (Ynet) این رژیم منتشر کرد، نوشت که صحبت های بسیاری در مورد خطراتی که این رژیم با آن مواجه است، وجود دارد.

پاردو در این مقاله که تحت عنوان «توقف ساعت مکانیزم خود تخریبی اسرائیل» می نویسد: برخی می‌گویند ایران بزرگ‌ترین تهدید است، در حالی که برخی دیگر ادعا می‌کنند که این فلسطینی‌ها هستند که خطری بزرگ‌تر برای موجودیت ما ایجاد می‌کنند. اما به نظر من، ما خودمان بزرگ‌ترین خطری هستیم که این ملت با آن مواجه است به دلیل تمایل و نگرش مان به خودتخریبی که در سال‌های اخیر به کمال رسانده‌ایم.

وی در ادامه افزود: همانند دوران قدیم که با اشغال رومیان روبرو بودیم، برادر برادر را می کشد و خون بر زمین می ریزد. لژیون های رومی می ایستادند و صبورانه منتظر بودند تا یهودیان تقریباً کار را برای آنها به پایان برسانند. ما باید جلوی این کار را بگیریم.

پاردو گفت: اکنون ما از درون چندپاره و چندقطبی شده ایم و دشمنان ما بار دیگر صبورانه منتظر لحظه ای مناسب برای نابودی ما هستند.

رئیس سابق موساد همچنین با اشاره به چند پارگی و اختلافات داخلی درون این رژیم نوشت که پس از چهار دوره انتخابات متوالی، کابینه جدیدی تشکیل شد که اکثریت اندک پارلمانی را به دست آورده بود، اما کسانی که پس از ۱۲ سال از قدرت برکنار شده اند، مشروعیت آن را به رسمیت نمی شناسند و آنها حتی از خطاب کردن نخست وزیر با عنوان وی خودداری می کنند.

وی افزود که از سال ۱۹۶۷، رژیم صهیونیستی هیچ مرز مشخصی نداشته است و طی ۵۵ سالی که از جنگ شش روزه می گذرد، این رژیم از الحاق کرانه باختری و نوار غزه به خود عاجز بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید