دیدار ابراهیم رئیسی و همسرش با خانواده شهید صیادخدایی

کدخبر: ۵۰۱۱۹۱
رئیسی در دیدار با خانواده شهید صیاد خدایی گفت: ترور ناجوانمردانه شهید صیاد خدایی، نشانه زبونی و استیصال بدخواهان نظام جمهوری اسلامی است.
دیدار ابراهیم رئیسی و همسرش با خانواده شهید صیادخدایی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان که به همراه همسرش در منزل شهید حسن صیادخدایی حضور یافته بود، ضمن دیدار و گفت‌وگو با خانواده شهید، از خداوند متعال برای شهید طلب رضوان الهی و برای همسر، فرزندان و دیگر بازماندگان او صبر و سلامتی مسالت کرد.

وی در این دیدار، گفت:  شهیدان و از جمله شهید صیاد خدایی از امتحان خود در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی سربلند بیرون آمدند و اقدام ناجوانمردانه دشمنان در ترور این شهید نشانه زبونی و استیصال بدخواهان نظام جمهوری اسلامی است.

رئیس‌جمهور که با بیان اینکه همه ما در این عالم در حال امتحان و ابتلای دائمی هستیم، گفت: شهید صیاد خدایی از امتحان خود سربلند و سرافراز بیرون آمد و تا لحظه شهادت در سنگر دفاع از انقلاب و نظام اسلامی و ارزش‌ها جانفشانی کرد. نصیب دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی از این شهادت، لعن و نفرین ابدی است.

رئیسی خاطرنشان کرد: اینکه معاندین جمهوری اسلامی به جای رویارویی در میدان نبرد، اینگونه ناجوانمردانه اقدام به ترور می‌کنند، نشانه زبونی و استیصال آنان و پیروزی و قدرت جمهوری اسلامی ایران است. شهادت پرچمی است که تا ابد در اهتزاز خواهد ماند. امروز روز امتحان شما خانواده شهید در صبر و ایستادگی بر فراق شهید عزیزتان و روز امتحان ما مسئولان در پاسداشت خون این شهید و دیگر شهیدان گرانقدر کشورمان است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید