کنسرت همایون شجریان| خبر خوش و شبانه همایون شجریان به طرفدارانش

کدخبر: ۵۰۱۳۹۳
کنسرت همایون شجریان که قرار بود تیر ماه طی پنج روز در سالن وزارت کشور برگزار شود، به دلیل استقبال علاقه‌مندان تمدید خواهد شد.
کنسرت همایون شجریان| خبر خوش و شبانه همایون شجریان به طرفدارانش

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین، همایون شجریان خواننده موسیقی سنتی، ۱۹ خرداد ماه در صفحه شخصی خود در فضای مجازی اعلام کرد که طی روزهای یکم، دوم، سوم، پنجم و ششم تیر ماه، همراه با ارکستر سیاوش به رهبری آرش گوران در سالن همایش‌های کشور (سالن وزارت کشور) کنسرت برگزار خواهد کرد و تهیه بلیت کنسرت، از ساعت ۱۷ روز یکشنبه (۲۲ خرداد) از طریق سایت تیوال امکانپذیر است.

همچنین در این کنسرت جایگاه VIP به صورت رایگان به دانشجویان اختصاص داده شده است؛ آنان می‌توانند در صورت تمایل، شماره دانشجویی خود را از ساعت ۱۷ یکشنبه (۲۲ خرداد) تا ساعت ۱۷ چهارشنبه (۲۵ خرداد) به شماره ۲۰۰۰۹۰۹۰ ارسال کنند. چنانچه درخواست‌های رسیده بیش از گنجایش جایگاه مذکور باشد، انتخاب به قید قرعه انجام خواهد شد.

با این وجود بلیت‌فروشی کنسرت شجریان به علت استقبال زیاد ساعتی پس از آغاز متوقف شد و سایت تیوال اعلام کرد: «به دلیل استقبال بسیار بالا فروش این برنامه موقتا متوقف شد، اطلاعات تکمیلی به زودی اعلام می‌شود.»

برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و ضمن بیان مشکلات  و دسترسی پیدا نکردن به سایت تیوال از امکان نداشتن تهیه بلیت کنسرت خبر دادند.

شجریان هم در این رابطه در صفحه شخصی خود  در فضای مجازی نوشت: «دوستان عزیز با پوزش بسیار در همان دقایق اولیه سایت تیوال با تراکنش بی‌سابقه‌ای روبه رو شد که با وجود تمهیدات قبلی باعث کندی بسیار زیاد در این سایت شد. اندکی از مراجعان در دقایق اولیه موفق به تهیه بلیت گردیدند و بسیاری دیگر با مشکل روبه رو شدند. در این وضعیت از سایت تقاضا کردم که فروش متوقف شود تا به سازوکاری کارآمدتر برسیم و خدمتتان اعلام کنیم. خواهشمندم از خرید بلیت از سایت‌های دیگر و با قیمت گزاف خودداری فرمایید.»

وی همچنین نوشت: «عزیزان به غیر از روزهای یک، ۲، سه، پنج و ۶ تیرماه که شروع مجدد ارائه بلیت آنها متعاقباً اعلام خواهد شد، با تمدید روزهای بیشتر کنسرت، تاریخ‌های ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۷، ۱۸ و ۱۹ تیرماه نیز برای حضور شما علاقه‌مندان به آنها اضافه خواهد شد.»

گروه سیاوش به سرپرستی و خوانندگی همایون شجریان از جمله گروه‌های شناخته شده موسیقی ایرانی طی سال‌های گذشته است که در سال‌های آغازین دهه ۹۰ اجراها و برنامه‌های زنده بسیاری را پیش روی مخاطبان قرار داده است که از آن جمله می‌توان به مجموعه کنسرت‌های آیینه‌ها به آهنگسازی کیخسرو و سهراب پورناظری اشاره کرد.

همایون شجریان شهریور سال ۱۳۹۱ پس از تشکیل گروه سیاوش گفته بود: «همیشه دوست داشتم گروهی مثل گروه آوا که پدرم آن را تاسیس کرده بودند، پی‌ریزی کنم و این گروه جایی باشد تا آثار هر آهنگسازی در آن اجرا شده و نوازندگان مختلف در آن هنرنمایی کنند. من هم نام این گروه را سیاوش گذاشتم و فعالیتم را با این گروه آغاز می‌کنم.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید