سردار شکارچی: مرزبانان نمی‌گذارند امنیت کردستان کوچک‌ترین آسیبی ببیند

کدخبر: ۵۰۱۹۷۰
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: مرزبانان تیزبین، انقلابی، جهادی، شجاع و با شهامت کشور به کوری چشم دشمنان نخواهند گذاشت که کوچک‌ترین آسیبی به امنیت قدمگاه شهدای والامقام استان کردستان وارد شود.
سردار شکارچی: مرزبانان نمی‌گذارند امنیت کردستان کوچک‌ترین آسیبی ببیند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، سردار سرتیپ ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح در جمع فرماندهان و کارکنان فرماندهی مرزبانی استان کردستان اظهار داشت: کارکنان مرزبانی در استان کردستان با صلابت و اقتدار و روحیه جهادی در مرز‌های این منطقه از کشور حضور دارند و در تامین امنیت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزند.

وی با اشاره به تلاش مستمر دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه امریکا، انگلیس و رژیم جعلی صهیونیستی برای بر هم زدن امنیت در کشور عزیزمان ایران اسلامی، افزود: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از پشتوانه عظیم مردمی و با اتکاء به فرماندهی حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی از آمادگی‌های مادی و معنوی بسیار بالایی برخوردار هستند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اشاره به رشادت‌های مرزبانان کشورمان تصریح کرد: مرزبانان تیزبین، انقلابی، جهادی، شجاع و با شهامت کشور به کوری چشم دشمنان نخواهند گذاشت که کوچک‌ترین آسیبی به امنیت قدمگاه شهدای والامقام استان کردستان وارد شود و از زحمات شبانه روزی مرزبانان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید