پرستاران بخش کووید در اولویت جذب وزارت بهداشت

کدخبر: ۵۰۲۲۳۴
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: پرستاران بخش کووید در اولویت جذب وزارت بهداشت قرار دارند.
پرستاران بخش کووید در اولویت جذب وزارت بهداشت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، بهرام عین‌اللهی که در بیست و پنجمین سفر استانی هیات دولت در اصفهان حضور دارد، برنامه وزارت بهداشت برای استخدام ۲۲ هزار پرستار در سطح کشور را مورد اشاره قرار داد و گفت: امسال از  ۱۲ هزار تخت بیمارستانی جدید بهره برداری می شود و حتما پرستاران عزیزی که در دوران کرونا مجاهدت کردند و رهبر معظم انقلاب بر تقدیر از آنها تاکید داشتند، مشمول اولویت در استخدام می شوند که پیشنهاد همکاران ما، اختصاص ۲۰ امتیاز  ویژه به این عزیزان در آزمون استخدامی است. 

وی با اشاره به حضورش در شهرستان فریدونشهر، اظهار داشت: عشایر این منطقه، زحمات فراوانی متحمل می‌شوند و شهرنشینان از دسترنج این عزیزان استفاده می کنند. بخشی از مشکلات شهرستان فریدونشهر به حوزه سلامت باز می گردد که اقدامات لازم  در این خصوص انجام می شود و سایر مشکلات را به وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی دیگر منعکس می کنیم. 

بنابر اعلام وبدا، وزیر بهداشت با بیان اینکه دستگاه سی تی اسکن  بیمارستان رسول اکرم(ص) فریدونشهر تامین شده است، گفت: بیمارستان نیاز به درمانگاه تخصصی، بخش دیالیز و طرح گسترش دارد که اعتبارات آن از سوی وزارت بهداشت تامین می شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید