شرط مهم عثمان دمبله برای پوشیدن پیراهن چلسی

کدخبر: ۵۰۲۷۴۸
عثمان دمبله مشتاق است که لیگ قهرمانان را با چلسی تجربه کند اما شرط مهمی برای بر تن کردن پیراهن این تیم با مدیران این باشگاه مطرح کرده است.
شرط مهم عثمان دمبله برای پوشیدن پیراهن چلسی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ورزش سه عثمان دمبله، ستاره فرانسوی، آماده است تا به چلسی ملحق شود اما برای این انتقال از توماس توخل تضمین می‌خواهد.

قرارداد دمبله با بارسلونا به پایان رسیده و علیرغم تلا‌ش‌های مدیران این باشگاه برای تمدید این قرارداد، بعید است که او تصمیمی برای امضای قرارداد جدید با بارسا داشته باشد. 

این وینگر 25 ساله یکی از اهداف چلسی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است و توماس توخل علاقه زیادی به جذب این بازیکن برای بهبود شرایط خط حمله تیمش دارد. 

دمبله هم مشتاق است که بتواند بازی در لیگ برتر و قهرمانی در این لیگ و همچنین لیگ قهرمانان را با چلسی تجربه کند اما شرط مهمی برای بر تن کردن پیراهن این تیم با مدیران این باشگاه مطرح کرده است. 


او دوست دارد به استمفوردبریج بیاید اما دوست ندارد به بازیکنی نیمکت‌نشین در این تیم تبدیل شود و می‌خواهد توخل به او تضمین دهد که می‌تواند فرصت بازی در این تیم را داشته باشد و به یکی از اعضای ترکیب ثابت آبی‌های لندن تبدیل شود. 
دمبله فصل گذشته تنها 9 بار این فرصت را پیدا کرد که 90 دقیقه کامل در زمین بازی حضور داشته باشد و این در حالی است که 13 پاس گل برای هم تیمی‌هایش ارسال کرد که بیشترین تعداد پاس گل ارسالی از سوی یک بازیکن در لالیگا بود. 
این ستاره فرانسوی از این که تنها در 41 درصد دیدارهای بارسا در ترکیب ثابت قرار داشت چندان راضی نبود و به همین دلیل تصمیم گرفت که این تیم را برای تجربه چالشی جدید ترک کند. 
او پیش از این سابقه همکاری با توخل در بروسیا دورتموند را نیز داشته و دوران موفقی را با این مربی آلمانی سپری کرده و همین موضوع مدیران چلسی را به جذب این بازیکن امیدوارتر کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید