وزیرخارجه اسرائیل به ترکیه می‌رود

کدخبر: ۵۰۲۹۱۲
روزنامه هاآرتص به نقل از سرویس‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی مدعی شد که احتمال حمله به صهیونیست‌ها در ترکیه در تعطیلات پایان هفته وجود دارد.
وزیرخارجه اسرائیل به ترکیه می‌رود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، دفتر وزیرخارجه رژیم صهیونیستی یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد، یائیر لاپید قصد دارد در هفته جاری به ترکیه سفر کند.

 در این بیانیه آمده است، لاپید در این سفر که روز پنجشنبه انجام می‌شود، با مولود چاووش اوغلو همتای ترکیه‌ای که ماه گذشته برای گسترش همکاری‌های اقتصادی به سرزمین‌های اشغالی سفر کرد، دیدار خواهد کرد. 

رژیم صهیونیستی از بیم آنچه انتقام جمهوری اسلامی ایران از خود خوانده است به صهیونیست‌ها هشدار داده تا خاک ترکیه را ترک کنند.

روزنامه هاآرتص به نقل از سرویس‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی مدعی شد که احتمال حمله به صهیونیست‌ها در ترکیه در تعطیلات پایان هفته وجود دارد. 

«یائیر لاپید» وزیر امورخارجه رژیم صهیونیستی روز دوشنبه به دلیل آنچه ترس از حملات ایران نامید، از شهروندان این رژیم که در ترکیه به سر می‌برند خواست هرچه سریعتر این کشور را ترک کنند. 

وزیر امورخارجه رژیم صهیونیستی در این بیانیه بدون اشاره به تروریسم دولتی این رژیم که در سراسر جهان انجام می‌شود، افزود: هرکس به اسرائیلی‌ها آسیب برساند تاوانش را خواهد داد، هر کجا که باشند آن‌ها را دنبال خواهیم کرد. 

تهدید وزیر رژیم صهیونیستی در حالی است که طی هفته‌های اخیر سلسله اتفاقاتی در داخل سرزمین‌های اشغالی و سایر کشورهای منطقه رخ داده که به صورت مستقیم منافع آن‌ها را هدف قرار داده است و با وجود تلاش امپراطوری رسانه‌ای غربی - صهیونیستی اخبار مربوط به آن به خارج درز کرده و جوی از ناامنی چه در داخل سرزمین‌های اشغالی و چه خارج از آن برای صهیونیست‌ها به ارمغان آورده است. 

وقوع آتش سوزی‌های مختلف در شهرهای فلسطین اشغالی و شناسایی و کشته شدن افسران امنیتی و سرشاخه‌های ترور این رژیم در خارج از فلسطین اشغالی و همچنین مختل شدن مراکز دولتی، بانکها و مراکز خدمات رسانی بخشی از این اتفاق‌ها است که صهیونیست‌ها برغم وعده‌های داده شده، نتوانسته‌اند مانع این اتفاق‌ها شوند. 

صهیونیست‌ها که عموما دنبال تنش آفرینی در منطقه هستند تا به برنامه‌های ضد بشری و اشغالگرانه خود پوشش بدهند، دست بالایی در ترور شخصیت‌های علمی، سیاسی دارند و یکی از کثیف‌ترین اقدامات آنان ضربه زدن به نیروهای مقاومت در جنگ علیه تروریست‌ها و در راس آن‌ها داعش، آن هم در بزنگاه‌ها بوده است. 

این رژیم در سال‌های گذشته، علاوه بر حمایت‌های لجستیکی از گروه‌های تروریستی در سوریه و عراق، حتی مداوای مجروحان داعشی را نیز بر عهده داشته است. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید