جدال استقلال و سپاهان برای جذب محسن آذرباد

کدخبر: ۵۰۲۹۹۱
محسن آذرباد در انتظار معرفی سرمربی دو تیم استقلال و سپاهان است تا با شناخت بیشتری اقدام به انتخاب از میان این دو تیم کند.
جدال استقلال و سپاهان برای جذب محسن آذرباد
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ورزش سه محسن آذرباد که یکی از بهترین پاسورهای لیگ برتر در دوره بیست و یکم بوده است، با پیشنهاداتی از استقلال، سپاهان و چند باشگاه دیگر مواجه شده است.

آذرباد پیش از صعود مس رفسنجان به لیگ برتر که با درخشش او، مهرداد آوخ و مهران گلزاری تحت سرمربیگری محمد ربیعی رخ داد، در گل‌گهر سیرجان نیز توانسته بود عملکرد خوبی داشته باشد و طی سه فصل پیاپی عنوان بهترین پاسور مسابقات را در لیگ دسته اول به نام خودش زده بود.
این هافبک خوش فکر که البته خیلی دیر به فوتبال ایران معرفی شده است، در لیگ برتر نیز توانسته با پاس‌های دقیق خود توجهات را به خودش جلب کند. او در لیگ بیستم با 6 پاس گل و در فصلی که گذشت با 10 پاس گل توانسته خودش را به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های مسابقات مطرح کند تا حالا استقلال و سپاهان و البته چند باشگاه دیگر به دنبال جذب او باشند.

سپاهان برای پر کردن جای سروش رفیعی به دنبال این بازیکن است و در سوی دیگر نیز استقلال امیدوار است با اضافه کردن کاپیتان مس رفسنجان به ترکیب، خلاقیت بیشتری را به خط میانی‌اش اضافه کند.
آذرباد البته در انتظار معرفی سرمربی دو تیم استقلال و سپاهان است تا با شناخت بیشتری اقدام به انتخاب از میان این دو تیم کند. اما اگر شرایط در هر دو تیم برای او مساعد باشد، احتمالا این بازیکن بازی در تهران را برای ادامه مسیر حرفه‌ای برخواهد گزید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید