پایان رابطه بلند مدت و شروع خوش گذرانی؛

پارتی‌های شبانه و نوشیدن مشروب بلای جان فوتبالیست معروف شد+عکس

کدخبر: ۵۰۳۱۶۰
بازیکن ۱۰۰ میلیون پوندی منچستر سیتی در حالی که در گرمای ۳۳ درجه سانتیگراد کلاه سطلی بر سر داشت و به خاطر نوشیدن مشروبات الکلی حالت عادی نداشته در استخر دیده شد.
پارتی‌های شبانه و نوشیدن مشروب بلای جان فوتبالیست معروف شد+عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، جک گریلیش حدو مرز خوش گذرانی را پشت سر گذاشته است.

جک گریلیش، بازیکن انگلیسی، روزهای گذشته در مهمانی های شبانه و استخر پارتی های لاس وگاس دیده شد. بازیکن ۱۰۰ میلیون پوندی منچستر سیتی در حالی که در گرمای ۳۳ درجه سانتیگراد کلاه سطلی بر سر داشت و به خاطر نوشیدن مشروبات الکلی حالت عادی نداشته در استخر همراه با اندی رابرتسون مدافع لیورپول و دوستان نزدیک خود مشغول رقصیدن بوده است.

زمان واریز سهمیه بنزین اعلام شد

گفت‌وگوی جذاب عادل فردوسی‌پور و دراگان اسکوچیچ/ عادل سرش را به میز می کوبد+ فیلم

خودروی بوگاتی 50 میلیاردی رونالدو له شد+ عکس

پارتی‌های شبانه بلای جان ستاره آبی‌پوش لیگ برتر/عکس

گارد امنیتی هتل برای اینکه شرایط از کنترل خارج نشود این بازیکن ۲۶ ساله را نیمه برهنه و در حالتی گیج به سمت اتاقش همراهی می‌کنند و گفته می‌شود که همراهانش هم با او وارد اتاق شدند.

پارتی‌های شبانه بلای جان ستاره آبی‌پوش لیگ برتر/عکس

او نتوانست در فصل گذشته انتظارات را در مقابل هزینه ای که برای او شده بود برآورده کند و حالا به نظر می‌رسد تمام کردن رابطه بلند مدت جک با نامزدش ساشا او را به سمت خوش گذرانی های بی حد و مرز کشانده است. شاید این روند آینده خوبی را برای ستاره سه شیرها ترسیم نکند و مثل بسیاری از ستاره های زود گذر دنیای فوتبال دوران حرفه ای سطح اول خودش را زودتر از انتظار به پایان برساند.

پارتی‌های شبانه بلای جان ستاره آبی‌پوش لیگ برتر/عکس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید