خبر مهم قالیباف از اصلاح قوانین مالیاتی به نفع تولیدکنندگان

کدخبر: ۵۰۳۲۹۴
رییس مجلس گفت: معتقدیم که امروز جنگ ما اقتصادی است و اکنون شما رزمنده این جنگ هستید و مطمئن باشید که ما از شما و هر کس که در جنگ اقتصادی رزمنده ملت ایران باشد پشتیبانی و می‌کنیم و انتظار داریم شما در این جنگ شمشیر بزنید و دشمنان را ناامید کنید.
خبر مهم قالیباف از اصلاح قوانین مالیاتی به نفع تولیدکنندگان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رییس مجلس شورای اسلامی در جمع فعالان اصناف کشور گفت: مالیات فعالان حوزه تولید را به حداقل می رسانیم تا سود حاصل از تولید چند برابر شود.

محمد باقر قالیباف در نشست بعدازظهر امروز با فعالان اصناف کشور گفت: شماها در دهه ۶۰ از ما رزمندگان در جبهه و خط مقدم حمایت و پشتیبانی کردید و امروز جای من و شماها عوض شده است.

رییس مجلس بیان داشت: معتقدیم که امروز جنگ ما اقتصادی است و اکنون شما رزمنده  این جنگ هستید و مطمئن باشید که ما از شما و هر کس که در جنگ اقتصادی رزمنده ملت ایران باشد پشتیبانی و می‌کنیم و انتظار داریم شما در این جنگ شمشیر بزنید و دشمنان را ناامید کنید.

قالیباف افزود: به شما قول شرف می‌دهم در حوزه مالیات آنقدر پای کار بایستیم و مالیات کسانی که در حوزه تولید هستند به حداقل برسانیم که سود شما از تولید اقتصادی  چند برابر شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید