پوتین زمان تجهیز ارتش به موشک‌های بالستیک "سارمات" را اعلام کرد

کدخبر: ۵۰۳۲۹۶
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در دیداری با فارغ التحصیلان دانشکده‌های نظامی گفت: روسیه به تقویت و توسعه نیروهای مسلح خود بر اساس تهدیدهای نظامی و خطرات احتمالی ادامه خواهد داد.
پوتین زمان تجهیز ارتش به موشک‌های بالستیک "سارمات" را اعلام کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا،اسپوتنیک اعلام کرد، رئیس جمهوری روسیه امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که کشورش بر اساس تهدیدهای نظامی، به توسعه و تقویت نیروهای مسلح خود ادامه خواهد داد.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در دیداری با فارغ التحصیلان دانشکده‌های نظامی عنوان داشت: روسیه به تقویت و توسعه نیروهای مسلح خود بر اساس تهدیدهای نظامی و خطرات احتمالی ادامه خواهد داد.

وی تصریح کرد: ما این کار را بر اساس درس‌هایی که از درگیری‌های نظامی نوین آموخته‌ایم، انجام می‌دهیم و به بهبود توانمندی‌های رزمی خود ادامه خواهیم داد.

پوتین خاطرنشان کرد که روسیه به تجهیز کردن نیروهای مسلحش به سامانه‌های تسلیحاتی جدید ادامه خواهد داد.

وی گفت: از جمله زمینه‌های دارای اولویت، تجهیز نیروهای مسلح به سامانه‌های تسلیحاتی جدید است که نیروهای دفاعی ارتش و نیروی دریایی را طی سال‌ها و دهه‌های آتی متمایز می‌کند.

پوتین تصریح کرد: موشک بالستیک سنگین قاره پیمای "سارمات"(شیطان) با موفقیت آزمایش شد. قرار است که اولین سامانه از این نوع در اواخر سال۲۰۲۲ مورد استفاده قرار بگیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید