زمان برگزاری نمایشگاه اسباب بازی در شهر آفتاب

کدخبر: ۵۰۴۰۰۴
نمایشگاه اسباب بازی شهر آفتاب با حضور ۱۵۰ شرکت از 2 تا ۵ تیر در فضایی بالغ بر ۱۴ هزار متر مربع از ساعت ۱۰ الی ۱۸ عصر میزبان متخصصان، علاقه مندان و فعالان این حوزه خواهد بود.
زمان برگزاری نمایشگاه اسباب بازی در شهر آفتاب
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از عصرایران شرکت کنندگان نوشت افزار در سالن A5 و شرکت کنندگان محصولات آموزشی، اسباب بازی و صنایع وابسته در سالن A4 حضور دارند.

هفتمین نمایشگاه بین‌ المللی نوشت‌ افزار و تجهیزات مهندسی کشور (iranpenex) و اولین نمایشگاه تخصصی اسباب بازی افتتاح شد.

هفتمین نمایشگاه بین‌ المللی نوشت‌ افزار و تجهیزات مهندسی کشور (iranpenex)  ۲ تیر ماه با حضور مونا ابروفراخ مدیرکل دفتر صنایع سلولزی، چاپ و نوشت افزار وزارت صنعت، معدن و تجارت، محمد مهدی کاظمی معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش، عباس تقدسی نژاد مدیرعامل سایت نمایشگاهی شهر آفتاب و جمعی از فعالان و متخصصان این حوزه در محل نمایشگاه شهر آفتاب آغاز به کار کرد.

این رویداد نمایشگاهی با حضور ۱۵۰ شرکت از 2 تا ۵ تیر در فضایی بالغ بر ۱۴ هزار متر مربع از ساعت ۱۰ الی ۱۸ عصر میزبان متخصصان، علاقه مندان و فعالان این حوزه خواهد بود.

لازم به ذکر است که اولین رویداد اسباب بازی برای اولین بار در کنار نمایشگاه نوشت افزار و صنایع وابسته برگزار شده است.

شرکت کنندگان در این رویداد آخرین دستاوردها و خدمات خود در گروه های کالایی محصولات تحریر، انواع دفاتر، تجهیزات مهندسی، انواع چسب، هدایای تبلیغاتی، لوازم اداری- بایگانی، تجهیزات اداری مدارس و ادارات، ماشین‌ های اداری، صنایع تکنولوژی آموزشی، هوشمندسازی مدارس، بازی‌ های فکری کودک، نوجوان و سرگرمی، کیف، کوله پشتی، چمدان و... را در مدت برگزاری نمایشگاه در معرض بازدید مخاطبان قرار داده اند.

گفتنی است شرکت کنندگان نوشت افزار در سالن A5 و شرکت کنندگان محصولات آموزشی، اسباب بازی و صنایع وابسته در سالن A4 حضور دارند.

ارائه آخرین توانمندی‌ ها و فناوری‌ های روز صنعت نوشت‌ افزار، توسعه بازار داخلی و نگاه استراتژیک به بازارهای منطقه‌ ای، صادرات محصولات تولیدی ایران باکیفیت و استانداردهای بین‌ المللی، ایـجاد گستـرش و همکاری مشتـرک در سطح بین‌ المللی، انتقال دانش و تکنولوژی صنعت نوشت‌ افزار، تولیدات مشترک در جهت بالا بردن سطح کیفی محصولات، ایجاد ارتباط میان فعالان صنایع و تجار و شناسایی بازارهای جدید از جمله مهم ترین اهداف برگزاری این رویداد عنوان شده است.

نمایندگان کشورهای همسایه از ترکیه، عراق، پاکستان ، چین و آذربایجان از این رویداد بازدید خواهند کرد و نماینده مرکز نمایشگاهی توپاپ ترکیه و انجمن بین المللی همکاری دوستانه و تجاری ترکیه و ایران در این نمایشگاه حضور دارد.

به گفته مسئولان برگزاری این رویداد، رونمایی از محصولات دانش بنیان صنعت نوشت افزار و اسباب بازی در سال دانش بنیان و اشتغال آفرینی از ویژگی‌ های بارز این رویداد خواهد بود.

گفتنی است این رویداد در دو بخش معرفی شرکت ها و برندها و برگزاری سمینارهای آموزشی در حوزه های صادرات، واردات، مارکتینگ، فروش و بازاریابی و با حمایت انجـمن صنفـی کارفرمایی تولیدکنندگان نوشت‌ افزار کشور، اتحادیه فروشندگان نوشت‌ افزار و تجهیزات مهندسی تهران، مجمع واردکنندگان نوشت‌ افزار کشور و همچنین انجمن اسباب بازی برگزار شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید