5 شهر این استان در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت

کدخبر: ۵۰۴۱۵۸
اقتصادنیوز: پنج شهرستان استان اصفهان در وضعیت زرد و شهرستان‌های دهاقان، سمیرم، فریدون‌شهر، نائین و نطنز در وضعیت زرد و خطر متوسط کرونا هستند.
5 شهر این استان در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین ، در آخرین رنگ‌بندی در زمینه شیوع کرونا از امروز، پنج شهرستان استان اصفهان در وضعیت زرد و شهرستان‌های دهاقان، سمیرم، فریدون‌شهر، نائین و نطنز در وضعیت زرد و خطر متوسط کرونا هستند و هیچ شهرستانی در استان اصفهان در وضعیت قرمز و نارنجی کرونا ثبت نشده است.

همچنین ۱۹ شهرستان استان مانند اصفهان، اردستان، آران و بیدگل، کاشان، برخوار، بوئین میاندشت، تیران وکرون، چادگان، خوانسار، خمینی‌شهر، خور و بیابانک، شاهین‌شهر، شهرضا، فریدن، فلاورجان، گلپایگان، مبارکه، لنجان و نجف‌آباد در وضعیت عادی و همان آبی کرونا قرار دارند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از روز سوم خرداد تا امروز چهارم تیرماه تعداد ۱۶۳ بیمار مشکوک به کرونا، به مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۲۶ بیمار مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شده است و در این بازه زمانی ۱۹ نفر در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

در حال حاضر نیز ۷۲ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند که ۹ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار گرفته‌اند.

همچنین طی ۲۴ ساعت اخیر نیز ۱۳ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ فوتی کرونا ثبت نشده است.

همچنین طبق اعلام این نهاد از ابتدای پاندمی کرونا تاکنون یک میلیون و ۴۸۲ هزار و ۶۲۶ بیمار قطعی و مشکوک کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کردند که از این تعداد ۴۹۰ هزار و ۱۰۳ نفر بیمار قطعی مبتلا به کرونا بوده‌اند.

از ابتدای آغاز این پاندمی ۱۸ هزار و ۴۴۶ بیمار مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جان خود را از دست دادند که ۱۱ هزار و ۶۹۲ فوتی قطعی و ۶ هزار و ۷۵۴ نفر فوتی مشکوک به کرونا بوده‌اند.

۱۴۰ هزار و ۱۶۹ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید