عامل کلاهبرداری میلیاردی در تهران دستگیر شد

کدخبر: ۵۰۴۹۱۷
اقتصادنیوز: متهمی که در فضای مجازی با خرید و فروش سوری رمز ارز از 3 هزار نفر به ارزش صد‌ها میلیارد تومان در نقاط مختلف ایران کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.
عامل کلاهبرداری میلیاردی در تهران دستگیر شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سردار علیرضا لطفی جانشین سازمان اطلاعات فراجا اظهار کرد: درپی کلاهبرداری های میلیاردی رمز ارز از شهروندان موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از سربازان گمنام امام زمان (عج)  سازمان اطلاعات فراجا قرار گرفت.

وی افزود: در گام نخست، ماموران سازمان اطلاعات فراجا تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند و در بررسی‌ها متوجه شدند، متهم در فضای مجازی با خرید و فروش سوری رمز ارز از سه هزارنفر به ارزش صد‌ها میلیارد تومان در نقاط مختلف ایران کلاهبرداری کرده و متواری شده است.

جانشین سازمان اطلاعات فراجا تصریح کرد: بنابرحساسیت موضوع ماموران اطلاعات سازمان فراجا وارد عمل شدند و با رصد‌های اطلاعاتی  گسترده مخفیگاه متهم متواری را در استان تهران شناسایی کردند.

سردار لطفی با بیان اینکه متهم چندین ماه متواری و تحت تعقیب دیگر  ضابطین قضایی قرار داشت اظهار کرد: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه، صبح امروز سربازان گمنام سازمان اطلاعات فراجا پس از دریافت این اطلاعات مهم با کسب مجوز های لازم قضایی راهی محل مورد نظر شدند و در یک عملیات منسجم متهم را دستگیر کردند.

جانشین سازمان اطلاعات فراجا در پایان خاطرنشان کرد: با دستور مقام‌ محترم قضایی متهم برای سیرمراحل قانونی راهی زندان شده و تحقیقات گسترده  در رابطه با پرونده جهت کشف جرائم احتمالی  ادامه دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید