دو انتصاب جدید در سازمان صداو سیما

کدخبر: ۵۰۵۱۵۰
اقتصادنیوز: روسای جدید مرکز طرح، برنامه و ارزیابی و همچنین مرکز تولید و فنی معاونت سیما منصوب شدند.
دو انتصاب جدید در سازمان صداو سیما

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، محسن برمهانی معاون سیما در احکامی جداگانه کورش مفاخری را به عنوان رییس مرکز طرح, برنامه و ارزیابی و سید باقر حاجی سید رضی را به سمت رییس مرکز تولید و فنی این معاونت منصوب کرد.

معاون سیما در حکم انتصاب مفاخری بر طراحی سیاست‌ها و برنامه‌ها در دوره تحول و نظارت بر تحقق مطلوب آنها، روزآمدسازی نقشه‌راه محتوایی سیما از طریق یکپارچه سازی و هم‌افزا کردن ظرفیت‌های فکری، اندیشه‌ای و همسویی راهبردی گروه‌های تولیدی، ارتقای سازوکار و نرم‌افزار طراحی برنامه‌های سیما در راستای تحول از برنامه‌ریزی خط‌قرمزی به خط‌سبزی و جایگزینی مدیریت خلاق و راهبردی به جای کنترل پسینی و کم کردن فاصله محصول با راهبرد، تاکید کرده است.

تدوین سازوکارهای مناسب در جهت هم‌افزایی حداکثری با ظرفیت‌های طراحی و نظارت درون و بیرون سازمانی و افزایش بهره‌مندی از عناصر و هیات‌های اندیشه ورزِ خلاق و متعهد، توجه توامان به سه عنصر «راهبرد، پژوهش و بافتارِ استاندارد» و اولویت قراردادن محتوا در طراحی‌ها و نظارت‌ها، تسریع تولید و افزایش کیفیت برنامه‌سازی از دیگر انتظارات معاون سیما از رییس مرکز طرح, برنامه و ارزیابی است.

معاون سیما همچنین از زحمات و تلاش های مجتبی ایزدی در دوره ریاست این مرکز قدردانی کرد.

مفاخری سابقه مدیرکلی پژوهشی سیما را در کارنامه کاری خود دارد.

معاون سیما همچنین در حکمی دیگر باقر حاجی سید رضی را به سمت رییس مرکز تولید و فنی این معاونت منصوب کرد.

معاون سیما در حکم سید رضی بر ارتقای سطح فنی و تولیدی، افزایش سطح استانداردهای لازم تولید و پخش، بهره گیری از روش ها و فناوری های نوین، جلوه های ویژه و همچنین تربیت نیروی انسانی کارآمد و حرفه ای و استفاده از ظرفیت های موجود برای خدمت رسانی به شبکه های مختلف سیما تاکید کرده است.

سازماندهی، برنامه ریزی و نظارت در جهت استفاده بهینه از منابع تولیدی و فنی، از اهم ماموریت های مرکز تولید و فنی سیما بوده که برمهانی در این حکم به آن اشاره داشته است.

معاون سیما همچنین از زحمات و تلاش های مهرداد عظیمی در دوره ریاست این مرکز قدردانی کرد.

سید رضی هم اکنون مدیرکل فنی معاونت صدا است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید