باران در راه چند استان

کدخبر: ۵۰۵۷۵۵
امروز (یکشنبه ۱۲ تیر) در برخی مناطق جنوب غرب، غرب و شمال شرق، شرق، سمنان، شمال اصفهان، البرز، قم و تهران افزایش سرعت وزش باد و خیزش گرد و خاک انتظار می‌رود.
باران در راه چند استان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری‌آنلاین، طبق آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز یکشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر به ویژه استان‌های گلستان و مازندران بارش باران، در ارتفاعات رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در برخی مناطق استان‌های اردبیل، خراسان شمالی، شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، ارتفاعات البرز مرکزی، جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان و شمال شرق هرمزگان، به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

دوشنبه در سواحل دریای خزر در استان‌های گیلان و مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران با احتمال رعد و برق و در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شمال هرمزگان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

این خانم بازیگر زیباترین و بی نقص ترین چهره دنیا را دارد !

سه شنبه در برخی مناطق هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و جنوب شرق فارس، چهارشنبه در برخی مناطق جنوب سیستان و بلوچستان و پنجشنبه در برخی مناطق شمال هرمزگان، جنوب شرق فارس و جنوب سیستان و بلوچستان، در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

یکشنبه در برخی مناطق جنوب غرب، غرب و شمال شرق، شرق، سمنان، شمال اصفهان، البرز، قم و تهران افزایش سرعت وزش باد و خیزش گرد و خاک انتظار می‌رود.

از دوشنبه تا پنجشنبه در شمال شرق، شرق به ویژه منطقه زابل، شرق سمنان، شمال شرق اصفهان و شرق یزد وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. یکشنبه و دوشنبه در نیمه شمالی کشور دما بین ۴ تا ۷ درجه کاهش می‌یابد.

سه‌شنبه و چهارشنبه افزایش تدریجی دما در نیمه شمالی پیش‌بینی می‌شود. از امروز تا غروب سه شنبه دریای خزر و طی پنج روز آینده دریای عمان مواج است.

همچنین امروز خلیج‌فارس و دوشنبه و سه‌شنبه نیمه شرقی خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید