رازگشایی از قتل زن و شوهر سالخورده کرجی

کدخبر: ۵۰۶۱۰۲
اقتصادنیوز: زوج سال‌خورده کرجی چند روز قبل از مفقود شدن، خانه خود در منطقه رجایی شهر را به فروش رسانده و اقدام به خرید یک باغ در شهرستان ساوجبلاغ و اجاره یک آپارتمان در کیانمهر کرج کرده بودند که پس از چهار ماه جسد آنها در باغشان پیدا شد.
رازگشایی از قتل زن و شوهر سالخورده کرجی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، رییس پلیس آگاهی  البرز گفت: راز قتل زوج سالخورده منطقه رجایی شهر کرج پس از چهار ماه از زمان وقوع حادثه قتل و کشف جسد  در باغ خود در شهرستان ساوجبلاغ البرز فاش شد.

سرهنگ محمد نادربیگی روز دوشنبه اظهار داشت: اواخر سال گذشته  خبر  مفقودی یک زوج سالخورده در منطقه رجایی شهر کرج از سوی فرزندانشان به پلیس آگاهی اعلام و بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اولیه کارآگاهان حاکی از این بود که این زوج چند روز قبل از مفقود شدن خانه خود در منطقه رجایی شهر را به فروش رسانده و اقدام به خرید یک باغ در شهر هشتگرد  شهرستان ساوجبلاغ و اجاره یک آپارتمان در منطقه کیانمهر کرج  کرده اند .

نادربیگی گفت : باقی ماندن بخشی وجه فروش خانه رجایی شهر کرج پیش این زوج سالخورده ، ظن ماموران  پلیس آگاهی به  انجام جنایت برای کسب این وجوه را تقویت کرد.

وی  با اشاره به عدم جاگذاری هیچ گونه ردی از انجام وقوع قتل افراد مفقود شده گفت: علیرغم این موضوع پس از چند ماه تلاش شبانه روزی و به کارگیری اقدامات اطلاعاتی پلیسی، در نهایت مراودات مشکوک یک فرد تراشکار با این خانواده شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی نامبرده در یک عملیات غافلگیرانه در غرب استان تهران دستگیر و به پلیس آگاهی البرز منتقل شد.

نادربیگی  ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی علی رغم انکار اولیه، متهم به انجام قتل این زوج با انگیزه کسب نقدینگی مقتولان با همدستی یکی از بستگانش اعتراف کرد.

وی با اشاره به دستگیری همدست متهم در کوتاه ترین زمان ممکن، گفت: با همکاری متهمان، اجساد هر ۲ مقتول که در باغ آنها در هشتگرد دفن شده بود، کشف شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید