حمله روزنامه اصولگرا به طرز پوشش نجمه جودکی

کدخبر: ۵۰۶۵۲۶
روزنامه جوان با اشاره به اظهارات مجری سابق صداوسیما این سوال را مطرح کرده است که چرا این افراد پس از ترک تلویزیون پوشش‌شان تغیر می‌کند؟
حمله روزنامه اصولگرا به طرز پوشش نجمه جودکی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از برترین ها ، روزنامه جوان با اشاره به اظهارات مجری سابق صداوسیما این سوال را مطرح کرده است که چرا این افراد پس از ترک تلویزیون پوشش‌شان تغیر می‌کند؟

این روزنامه اصولگرا با انتقاد از عملکرد مدیران صداوسیما نوشت:

* نجمه جودکی، مجری سابق تلویزیون در مراسم اکران فیلم «روز ششم» پس از تعجب مجری دیگر این برنامه از نوع پوشش او، گفت که از تلویزیون رفته و راحت شده است!

* شاید نبود یک تعهد اخلاقی بلندمدت باعث شده برخی از این افراد از شهرتی که به واسطه تلویزیون و صداوسیما کسب کرده‌اند به عنوان ابزاری برای خدشه وارد کردن به منافع صداوسیما استفاده کنند.

گیرِ یک رسانه به لباس پوشیدن نجمه جودکی

* مجریان صداوسیما چند نفر هستند که به دلیل رفتارهای خارج از عرف، تصمیم‌های غلط در زندگی شخصی و سیاسی اکنون ممنوع‌التصویر شده‌اند یا در خارج از صداوسیما از اینکه دیگر لازم نیست پوشش کامل داشته باشند ابراز خرسندی می‌کنند؟!

* ریل‌گذاری صداسیما چه زمانی قرار است در مسیر درست قرار بگیرد که در آن افرادی را که ظرفیت شهرت ندارند به شهرتی که لایق آن نیستند، نرساند؟!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید