گرشا رضایی ممنوع‌التصویر می شود؟

کدخبر: ۵۰۶۵۸۳
روزنامه جام جم در شماره امروز خود به حواشی بحث‌برانگیز برگزاری کنسرت گرشا رضایی در زاهدان واکنش تندی نشان داد. این خواننده پاپ که کارنامه نسبتا موفقی در حوزه موسیقی طی روزهای اخیر خبرساز شده و گویا زمزمه ممنوع التصویری وی از سوی رسانه صداوسیما کلید خورده است.
گرشا رضایی ممنوع‌التصویر می شود؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از برترین ها، روزنامه جام جم در شماره امروز خود به حواشی بحث‌برانگیز برگزاری کنسرت گرشا رضایی در زاهدان واکنش تندی نشان داد. این خواننده پاپ که کارنامه نسبتا موفقی در حوزه موسیقی طی روزهای اخیر خبرساز شده و گویا زمزمه ممنوع التصویری وی از سوی رسانه صداوسیما کلید خورده است.

همچنین ببینید : دمای نابرابری جامعه در ۱۴۰۰ / ضریب جینی به ۳۹.۱۸ رسید

ارگان مطبوعاتی صداوسیما در ادامه نوشت:

* تفریحات معمول این روزها هم حالا در جرگه فراغت‌های لاکچری دسته‌بندی می‌شود. وقتی قیمت بلیت رسمی یک کنسرت در تهران ۷۰۰هزار تومان است و تازه در بازارهای غیررسمی تا چندمیلیون خرید و فروش می‌شود یعنی موسیقی و کنسرت هم دارد محدود به یک طبقه اجتماعی خاص می‌شود.

* حالا فکر کنید با هر مشقتی این بلیت را تهیه می‌کنید و پول آن را می‌پردازید اما وقتی به کنسرت می‌روید در کمال تعجب متوجه می‌شوید صدای خواننده که قرار بوده به‌صورت زنده در پیش چشم شما اجرا شود دارد در سیستم پخش‌های بزرگی پخش می‌شود و خواننده نسبتا محترم فقط روی آن آهنگ لب‌خوانی می‌کند. اتفاقی که اهالی موسیقی به آن پلی‌بک می‌گویند. سابقه این کار در کنسرت‌های موسیقی زیاد است، از علیرضا افتخاری، خواننده آواز ایرانی بگیرید تا گروه‌های تازه‌تری همچون ماکان بند.

* برخی هم بوده‌اند که آن‌قدر این کار را معمول می‌دانستند که به شکل عجیبی حتی از آن حرف می‌زده‌اند. این موضوع اما در میانه کنسرت‌ها برخی از آنها را هم رسوا کرده است. به این معنا که صدای خواننده در حالی پخش می‌شده که او روی صحنه در حال سرفه بوده‌است! ماجرای تازه هم مربوط به خواننده پاپی است که در زاهدان همین تکنیک را به کار بسته و وقتی با اعتراض تماشاگران روبه‌رو شده به تحقیر با مخاطب کنسرت رفتار کرده‌است.

* از نوع رفتار سخیف او که بگذریم باید بدانیم پلی‌بک در جریان یک کنسرت مصداق واقعی و آشکار یک کلاهبرداری است. برخی از منتقدان این کار حتی عنوانی هم برای این خواننده‌ها مشخص کرده‌اند و به آنها خواننده‌های جعلی می‌گویند «فیش در گلدان»! به این معنا که فیش کابل میکروفن آنها در گلدان است اما صدای‌شان به گوش مخاطبان می‌رسد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید