رئیس جمهور جمعه با مردم سقز دیدار می‌کند

کدخبر: ۵۰۶۸۰۲
اقتصادنیوز: طبق اعلام فرماندار ویژه شهرستان سقز، سیدابراهیم رئیسی، رییس جمهور کشورمان فردا جمعه 17 تیر ماه، در این شهرستان با اقشار مختلف مردم دیدار می کند.
رئیس جمهور جمعه با مردم سقز دیدار می‌کند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، جعفر توان روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

وی افزود: بیست و هفتمین سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان کردستان حاوی دستاوردهای ارزشمند معنوی و مادی برای استان و به ویژه شهرستان سقز خواهد بود.

توان با اشاره به اهمیت این سفر در راستای توسعه و آبادانی شهرستان سقز، عنوان کرد: تصمیمات اتخاذ شده در این سفر ۲ ساله خواهد بود که ۷۵ درصد آن در سال اول اجرایی خواهد شد.

وی اعلام کرد: دیدار مردمی رئیس جمهور با اقشار مختلف مردم در سالن ۲ هزار نفری شهید «آبدرم» برگزار می‌شود.

فرماندار سقز تصریح کرد: اولویت‌های شهرستان، احصا و برای اجرای طرح‌های اولویت دار تصمیم لازم اتخاذ شده تا در این سفر مصوب شود.

توان اعلام کرد: سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور هم برای حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، بازدید از طرح‌های تولیدی مشکل دار در شهرستان سقز، حضور پیدا خواهد یافت.

فرماندار سقز یکی از دلایل سفر سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه به شهرستان سقز را سرمایه گذاری عظیم هلدینگ شستا از زیر مجموعه‌های این وزارتخانه در مجموعه طلای «قُلقُله» برشمرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید