چالوس و هراز در ترافیک سنگین فرو رفتند

کدخبر: ۵۰۶۹۳۱
اقتصادنیوز: هم اکنون ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار و محدوده های آدران، پل خواب و حدفاصل دوراهی شهرستانک تا نساء و حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده های هزارچم و انارک و مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا انارک و محدوده های سیاه بیشه و آدران را شاهد هستیم.
چالوس و هراز در ترافیک سنگین فرو رفتند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگینی در محور‌های چالوس و همچنین آزاد راه قزوین _کرج را شاهدیم.

آقای ایمان محرابی نیا گفت: هم اکنون  ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار و محدوده های آدران، پل خواب و حدفاصل دوراهی شهرستانک تا نساء و حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده های هزارچم و انارک و مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا انارک و محدوده های سیاه بیشه و آدران را شاهد هستیم. 

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور  ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال محدوده شهرستانک ، آزادراه قزوین - رشت محدوده رودبار ، محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده سه راهی چلاو و ر محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده دماوند را شاهد هستیم. 

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها هم عبارت است از ترافیک نیمه سنگین در آزدراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل مهرویلا تا حصارک را شاهد هستیم. 

با توجه به تعطیلی به مناسبت عبد قربان از روز گذشته شاهد افزایش حجم بار ترافیکی در بسیاری از محورهای شمالی هستیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید