جلسه فوق العاده اصلاح طلبان درباره بازداشت تاج زاده/ جلایی پور بازداشت شده است؟

کدخبر: ۵۰۷۱۲۵
شکوری راد گفت: سید مصطفی تاجزاده شب گذشته در منزل خود بازداشت شد. بنابراین کسی از نزدیکان او از اینکه حکم بازداشت توسط چه کسی صادر و توسط کدام نهاد اجرا شده خبر موثقی در اختیار ندارد. هنوز هیچ مقام قضایی بطور رسمی در این مورد اطلاع‌رسانی نکرده است.
جلسه فوق العاده اصلاح طلبان درباره بازداشت تاج زاده/ جلایی پور بازداشت شده است؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، علی شکوری‌راد، سخنگوی جبهه اصلاحات، درباره آخرین خبرها از جلسه جبهه اصلاحات گفت: بنا بر پیشنهاد اعضا و تصمیم هیأت رییسه، مجمع عمومی جبهه اصلاحات امروز عصر جهت بررسی موضوع بازداشت آقای مصطفی تاجزاده بصورت فوق‌العاده تشکیل جلسه خواهد داد.

وی افزود: سید مصطفی تاجزاده شب گذشته در منزل خود بازداشت شد. بنابراین کسی از نزدیکان او از اینکه حکم بازداشت توسط چه کسی صادر و توسط کدام نهاد اجرا شده خبر موثقی در اختیار ندارد. هنوز هیچ مقام قضایی بطور رسمی در این مورد اطلاع‌رسانی نکرده است. 

 شکورای راد گفت: پس از اعلام جلسه، حمیدرضا جلایی‌پور در اطلاعیه کوتاهی اعلام کرد که در ۱۶ ساعت گذشته از پسرش محمدرضا جلایی‌پور که عضو حقیقی جبهه اصلاحات و در سفر بوده بی‌اطلاع است و ارتباط با او‌ ممکن نیست و لذا علاوه بر تاجزاده احتمال بازداشت وی نیز مطرح بوده و در دستور بررسی خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید