پیام حسن روحانی در پی ترور «شینزو آبه »

کدخبر: ۵۰۷۶۴۲
در پیام حسن روحانی آمده: ترور ناجوانمردانه آقای آبه شینزو، نخست‌وزیر پیشین ژاپن، موجب تاثر و تاسف است. آقای آبه شینزو در اوج جنگ اقتصادی دولت ترامپ علیه ملت ایران به تهران سفر کرد؛ چنانکه پدر ایشان نیز در مقام وزیر امور خارجه ژاپن، در دوره جنگ تحمیلی برای میانجی‌گری راهی ایران شده بود.
پیام حسن روحانی در پی ترور «شینزو آبه »

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، رئیس‌جمهور پیشین ایران در پیامی با محکومیت ترور شینزو آبه، نخست‌وزیر سابق ژاپن، با نخست‌وزیر و مردم ژاپن ابراز همدردی کرد.

 
در پیام رئیس‌جمهور سابق کشورمان آمده است:
 
ترور ناجوانمردانه آقای آبه شینزو، نخست‌وزیر پیشین ژاپن، موجب تاثر و تاسف است. آقای آبه شینزو در اوج جنگ اقتصادی دولت ترامپ علیه ملت ایران به تهران سفر کرد؛ چنانکه پدر ایشان نیز در مقام وزیر امور خارجه ژاپن، در دوره جنگ تحمیلی برای میانجی‌گری راهی ایران شده بود.
در دوره نخست‌وزیری آقای آبه شینزو با سفرهای متقابل انجام شده در سطح سران، گام‌های بلندی در تعمیق روابط تاریخی ایران و ژاپن برداشته شد.
اینجانب با محکومیت این ترور و عرض تسلیت به نخست‌وزیر محترم ژاپن جناب آقای کیشیدا فومیو، مردم بزرگ ژاپن و خانواده محترم آقای آبه، مراتب همدردی عمیق خود را ابراز می‌دارم.
 
‎ ‎
پیام روحانی در پی ترور «آبه شینزو »
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید