جدایی زوج مشهور ایتالیایی بعد از ۲۰ سال

کدخبر: ۵۰۷۸۲۳
اقتصادنیوز: فرانچسکو توتی و همسر بازیگر او ایلاری بلازی از یکدیگر جدا شدند.
جدایی زوج مشهور ایتالیایی بعد از ۲۰ سال

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرورزشی، زوج سرشناس ایتالیایی دنیای فوتبال پس از دو دهه تصمیم به جدایی از یکدیگر گرفته‌اند. رسانه‌های ایتالیایی نوشتند فرانچسکو توتی و همسرش ایلاری بلازی که یکی از مشهورترین زوج‌های کشور ایتالیا بودند، از هم جدا شدند. سایت لا ریپابلیکا در این مورد نوشت شایعات جدایی این زوج مشهور از ماه فوریه بر سر زبان‌ها افتاد و سرانجام این موضوع به تایید توتی و ایلاری رسید. توتی و ایلاری از تابستان گذشته با یکدیگر ارتباط ندارند و اکنون در حال تکمیل مراحل طلاق هستند. این زوج‌ معروف در سال ۲۰۰۲ با یکدیگر آشنا شدند و در سال ۲۰۰۵ ازدواج کردند. حاصل ازدواج آنها ۳ فرزند است.

فرانچسکو توتی با انتشار بیانیه ای این موضوع را تایید کرد: «پس از ۲۰ سال زندگی مشترک، متاسفانه رابطه من با ایلاری به پایان رسیده است. تمام آنچه در چند ماه گذشته گفتم و انجام دادم به خاطر محافظت از فرزندانمان بود که همیشه اولویت مطلق زندگی من هستند و خواهند بود. سعی کردم بر این بحران غلبه کنم اما امروز فهمیدم که جدایی هرچند دردناک ولی اجتناب ناپذیر است. من همیشه با احترام زیاد به ایلاری به همکاری و اتحاد با او برای تربیت سه فرزند شگفت‌ انگیزمان ادامه خواهم داد.»

توتی یکی از بزرگترین و مشهورترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایتالیا به شمار می رود که دورانی درخشان را در رم داشته است و ایلاری نیز یک مجری مشهور در کشور ایتالیا است که به عنوان بازیگر و مدل نیز فعالیت کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید