دفاع تمام قد نماینده مجلس از برخوردها درباره حجاب/ 32 نهاد به وظایف خود عمل نکردند

کدخبر: ۵۰۷۸۵۹
یک نماینده مجلس گفت: بزرگ ترین و بیشترین توقعات مردم حل مشکلات اقتصادی و معیشتی بوده و داشتن یک اقتصاد خوب و وضعیت معیشتی مناسب جهت اشتغال و بهداشت و درمان و حل مشکلات مسکن جزء اساسی ترین مطالبات مردم بوده و دولت وظیفه مهمی در امیدبخشی و یا ناامید کردن مردم دارد.
دفاع تمام قد نماینده مجلس از برخوردها درباره حجاب/ 32 نهاد به وظایف خود عمل نکردند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه ۳۲ نهاد متولی فرهنگ عفاف و حجاب بوده که اگر هر یک به وظایف خود به درستی عمل می‌کردند، نیاز به برخورد قهرآمیز نبود، گفت: مردم خود بهترین حافظین و مبلغین فرهنگ عفاف و حجاب هستند و نمی‌شود بی‌مبالاتی برخی را به کل جامعه تعمیم داد.

حسن محمدیاری در نشست علنی صبح امروز(سه شنبه، ۲۱ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب ۹ شاخص را برای نماینده انقلابی را تبیین فرمودند، گفت: از جمله این شاخص ها، ساده زیستی، پرهیز از زندگی اعیانی، امانتداری، مسئولیت پذیری، مردمی بودن، به دنبال حل مشکلات اساسی کشور، اجتناب اساسی از فساد و تبعیض، همکاری و هماهنگی صمیمانه با دیگر دست اندرکاران کشور، پرهیز از جوزدگی و پایبندی به قانون اساسی بود.

نماینده مردم طوالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان این پرسش که در آغاز نیمه دوم دوره یازدهم چه مقدار به این توصیه ها عمل کرده ایم، اظهار داشت: بزرگ ترین و بیشترین توقعات مردم حل مشکلات اقتصادی و معیشتی بوده و داشتن یک اقتصاد خوب و وضعیت معیشتی مناسب جهت اشتغال و بهداشت و درمان و حل مشکلات مسکن جزء اساسی ترین مطالبات مردم بوده و دولت وظیفه مهمی در امیدبخشی و یا ناامید کردن مردم دارد.

مردم بهترین مبلغین فرهنگ عفاف و حجاب هستند/ برخوردهای قهرآمیز ناشی از بی‌مبالاتی ۳۲ نهاد متولی

 

وی در ادامه با بیان اینکه عامل اصلی مشکلات کشور، تحریم ها، ناکارآمدی بخشی از عوامل داخلی و نبود ثبات اقتصادی است، عنوان کرد: اطمینان دارم مردم به وضعیت موجود راضی نیستند. وضعیت اخلاقی جامعه که موجب بی عدالتی می شود نیز می تواند تأثیرگذار باشد و مطمئنا دوستان ما در حوزه اجرا باید به این مهم اهتمام داشته باشند.

 

محمدیاری همچنین به مسائلی در سطح ملی و منطقه ای اشاره و بیان کرد: ۳۲ نهاد در جامعه ما متولی فرهنگ عفاف و حجاب بوده و اگر هر یک به وظایف خود به درستی عمل می کردند امروز نیاز به برخورد قهرآمیز نبود و مردم خود بهترین حافظین و مبلغین فرهنگ عفاف و حجاب هستند و نمی شود بی مبالاتی برخی را به کل جامعه تعمیم داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید