این لایک ها و فالوورها سارق اطلاعات شما هستند + فیلم

کدخبر: ۵۰۷۸۹۲
اقتصادنیوز: یک کارشناس سایبری مدعی شد با نصب برنامه های افزایش لایک و فالوور به کلاهبردارها اجازه داده می شود که به اطلاعات شخصی افراد دسترسی پیدا می‌کنند و از این اطلاعات سوءاستفاده کنند.
این لایک ها و فالوورها سارق اطلاعات شما هستند + فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک کارشناس حوزه سایبری اظهار کرد: برخی از برنامه های افزایش لایک و فالوور در واقع بدافزار هستند و اطلاعات افراد را سرقت می کنند.

آل داود گفت: باگسترش پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی، شاهد سبک جدیدی از زندگی سایبری در افراد هستیم. لایک گرفتن و تولید محتوا برای لایک بیشتر و دیده شدن  در فضای مجازی بعد از مدتی افراد را به این فضا معتاد می‌کند.

به گفته این کارشناس سایبری با نصب برنامه های افزایش لایک و فالوور به کلاهبردارها اجازه داده می شود که به اطلاعات شخصی افراد دسترسی پیدا می‌کنند و از این اطلاعات مثل حساب بانکی، سواستفاده کنند.

این کارشناس سایبری گفت: نرم افزارهای افزایش لایک و فالوور را بر روی دستگاه خود نصب نکنید. استفاده از آنتی ویروس‌های معتبر که بدافزارها را شناسایی می‌کند و به افراد هشدار می‌دهد، می‌تواند باعث بالا رفتن امنیت سیستم های مورد استفاده افراد شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید