ماجرای دستمزدهای نجومی بازیگران سریال «پدر گواردیولا»

کدخبر: ۵۰۸۱۲۹
یکی از حواشی سریال «پدر گواردیولا» خبر دستمزدهای نامتعارف بازیگران این مجموعه بود که همزمان با تولید آن منتشر شد.
ماجرای دستمزدهای نجومی بازیگران سریال «پدر گواردیولا»

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین سریال «پدر گواردیولا» به کارگردانی سعید نعمت‌اله آخرین مراحل فیلمبرداری را پشت سر گذاشته و به زودی انتشار آن از شبکه نمایش خانگی آغاز می‌شود.

تصویربرداری سریال در حالی به روزهای آخرخود نزدیک می‌شود که بازی مهران مدیری و حمیدفرخ‌نژاد در سریال به پایان رسیده است.

این سریال نخستین تجربه کارگردانی سعید نعمت‌اله در شبکه نمایش خانگی است و بازیگران دیگری همچون مهدی سلطانی، هنگامه قاضیانی، ستاره اسکندری، نرگس محمدی، امیرمهدی ژوله و آرش عدل‌پرور(خواننده گروه مسیح آرش) حضور دارند.

یکی از جنجال‌های خبری این سریال خبر دستمزدهای نامتعارف بازیگران این مجموعه بود که همزمان با تولید آن منتشر شد. ادعای دستمزدهای میلیاردی را چند سایت خبری و یک خبرنگار فعال در شبکه های اجتماعی مطرح کردند. بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی که برای اولین بار این ماجرا را مطرح کرد،‌  مدعی شد  که این سریال قرار است با هزینه ۵۰ میلیارد تومانی ساخته شود. اما حدود ۱۱/۵ میلیارد تومان از این هزینه برای دستمزد سه بازیگر اصلی پدر گواردیولا در نظر گرفته شده است. طبق گفته او، مهران مدیری، حمید فرخ نژاد و آرش عدل پرور (AP) قرار است به ترتیب ۵/۵میلیارد تومان، ۴ میلیارد تومان و ۲ میلیارد تومان دستمزد بگیرند.

خبر دیگر حضور فاطمه معتمد آریا در کنار دیگر بازیگران این مجموعه بود که از سوی این بازیگر تکذیب شد. جواد نوروزبیگی  تهیه کنندگی این سریال را برعهده دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید