دستگیری سارق حرفه ای در بازار تهران!

کدخبر: ۵۰۸۲۹۲
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: یک سارق حرفه‌ای با بیش از ۱۰۰ فقره موبایل‌قاپی در محدوده بازار تهران دستگیر شده است.
دستگیری سارق حرفه ای در بازار تهران!

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی با اعلام این خبر گفت: در تاریخ بیستم تیرماه امسال وقوع سرقت تلفن همراه یکی از شهروندان در محدوده بازار تهران توسط راکب یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که درپی آن بلافاصله موضوع به مرکز واکنش سریع پلیس آگاهی پایتخت نیز اطلاع داده شد و به دنبال آن تیم واحد واکنش سریع پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه تیم‌های واکنش سریع پلیس در راستای رسیدگی آنی به شکایات و حوادث ایجاد شده و در مدت کوتاه فعالیتش دستاوردهای قابل توجهی در کاهش آمار سرقت و افزایش قدرت کشف داشته است، گفت: تیم گشت موتورسوار واکنش سریع با حضور در محدوده بازار تهران اقدام به گشت زنی هدفمند کرده و دقایقی بعد سارق را که در حال فرار بود، رویت کرد. در همین راستا نیز عملیات تعقیب و گریز بین سارقان و پلیس آغاز شد و دقایقی بعد متهم از سوی ماموران دستگیر و موتورسیکلت وی نیز توقیف شد.

ولیپور گودرزی افزود: ماموران اقدام به انجام بازرسی بدنی از متهم دستگیر شده کردند که در جریان آن شش دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه، ۲۰ میلیون ریال وجه نقد و یک قبضه سلاح سرد از وی کشف و ضبط شد. این فرد به مقر انتظامی منتقل شده و در آنجا تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به بیش از ۱۰۰ فقره موبایل قاپی و سرقت با همدستی فردی دیگر در محدوده بازار معترف شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: متهم اقرار کرد که به همراه همدست دیگرش اقدام به پرسه زنی در محدوده‌های بازار تهران کرده و پس از شناسایی سوژه‌هایی که دارای گوشی تلفن همراه گران قیمت بودند، اقدام به قاپیدن گوشی تلفن همراه آنان کرده و متواری می‌شدند. به گفته سارق دستگیر شده، گوشی‌های مسروقه را با قیمت بسیار کم به یک مالخر فروخته و پول حاصل از آن را صرف خوشگذرانی کرده بودند.

وی در پایان با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده و انتقالش به دادسرا، اظهارکرد: اقدامات پلیس برای دستگیری دیگر همدست این سارق و همچنین مالخر اموال مسروقه ادامه دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید