در مسابقات ووشو بانوان؛

کتک کاری وحشیانه یک مرد با خواهران منصوریان+ فیلم

کدخبر: ۵۰۸۵۰۸
درگیری خواهران منصوریان با یک مرد در مسابقات قهرمانی ووشو بانوان که صحنه های تاسف انگیزی را انجام داد را در این صفحه مشاهده فرمایید.
کتک کاری وحشیانه یک مرد با خواهران منصوریان+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از شبونه، ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که گفته می‌شود مربوط به مسابقات قهرمانی ووشو کشور می باشد در این ویدیو مرد جوانی مشاهده می‌شود که با خوواهران ووشوکار درگیر شده است و افراد حاضر در صحنه تلاش میکنند که آنها را جدا کنند.

تجمع اعتراضی بازنشستگان در کف خیابانها/ افزایش ۱۰ درصد حقوق ها دردی دوا نمی کند

ساعاتی قبل، ویدیویی از درگیری در مسابقات ووشو قهرمانی دختران منتشر شد که چهره خواهران منصوریان هم در آن به چشم می خورد. فدراسیون ووشو در واکنش به این موضوع اینگونه واکنش نشان داد: بعدظهر امروز و در حاشیه رقابت‌های قهرمانی جوانان دختر کشور و انتخابی تیم ملی در این رده سنی، پدر یکی از ووشوکاران پس از اطلاع شکست فرزندش، با حضور غیر مجاز و غیر قانونی در سالن وارم آپ (محل گرم کردن ورزشکاران) به حریف و مربی فرزندش حمله‌ور شد، شروع به هتاکی و فحاشی کرد و نسبت به نتیجه رقابت فرزندش اعتراض داشت که این مسئله باعث ایجاد درگیری و تنش در سالن مربوطه شد.

درباره اینکه چرا این درگیری در این مسابقات رخ داده است شایعات متعددی در فضای مجازی منتشر شده است برخی‌ها معتقد هستند که او همسر یکی از خانمهای ووشوکار بوده که در مسابقات مدعی به تقلب شده است و به همین دلیل همسرش به این ماجرا ورود کرده و بین آنها درگیری رخ داده است.

مسابقات قهرمانی ووشو بانوان در کشورمان چند روزیست در حال برگزاری بوده و بعد از گذشت چند روز دیگر مشخص می‌شود قهرمان نهایی این مسابقات چه کسی خواهد بود متاسفانه به دلیل بی نظمی در این مسابقات شاهد درگیری و ناهنجاری در مسابقات هستیم

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید