خداحافظی خواننده معروف پاپ/ علت چیست؟

کدخبر: ۵۰۸۷۱۷
​اقتصادنیوز: محسن ابراهیم زاده بخاطر مشکل حنجره از دنیای خوانندگی خداحافظی کرد.
خداحافظی خواننده معروف پاپ/ علت چیست؟

 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از وقت صبح، محسن ابراهیم زاده خواننده موسیقی پاپ  در اجرای کنسرت مراغه خود به مشکل جدی و حاد حنجره‌اش اشاره کرد و گفت: بنظر می‌رسد که به اجبار باید موسیقی را کنار بگذارم و تحت درمان برای حنجره‌ام قرار بگیرم.»

نقطه شروع درخشش محسن ابراهیم‌ زاده

محسن ابراهیم‌ زاده متولد سال ۱۳۶۶ است که در شهر تربت‌حیدریه به دنیا آمده است؛ پس از نقل‌مکان به شهر کرج و سپس اسکان در تهران اکنون در تهران زندگی و فعالیت می‌کند؛ برخی‌ها معتقد هستند که محسن ابراهیم‌ زاده، خواننده‌ای است که می‌تواند با مرتضی پاشایی برابری کند و جایگزین او باشد؛ البته برخی‌های دیگر نیز این حدس و گمان‌ها را قبول ندارند.

محسن ابراهیم‌ زاده در دوران نوجوانی قاری قرآن بوده و فعالیت او در زمینهٔ خواندن قران؛ موجب کشف استعداد او در زمینه خوانندگی با صدای زیبایش شده است.

 

اگر به دنبال یافتن نقطه‌ای برای شروع فعالیت و پیشرفت جدی محسن ابراهیم‌ زاده در زمینه خوانندگی باشیم باید به سال 1396برگردیم که ابراهیم‌زاده با هنرنمایی خود در انتشار آهنگی برای تیتراژ یک برنامه‌ تلویزیونی که از شبکه تهران پخش می‌شد، توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد و صدای دل‌نشینش بر سر زبان‌ها افتاد.

او آهنگ سال نو را برای برنامه تلویزیونی مهتاب شبکه تهران خواند و با موجی از استقبال روبه‌ رو شد.

اشتیاقی که مردم نسبت به صدای محسن ابراهیم‌ زاده نشان دادند، موجب آغاز فعالیت حرفه‌ای او در سال ۱۳۸۸ شد؛ یکی از ترک‌هایی که باعث بیشتر شنیده شدن محسن ابراهیم‌ زاده شد، آهنگ حالم عوض میشه با بازخوانی محسن ابراهیم زاده بود اما در ادامه بیشتر در رابطه با آهنگساز و ترانه‌سراهایی که محسن ابراهیم زاده با آن‌ها تابه‌حال بیشترین همکاری را داشته است آشنا خواهید شد.

آهنگ‌سازهای محبوب محسن ابراهیم زاده:

بیشترین همکاری محسن ابراهیم زاده در میان آهن‌سازان مطرح کشور در حال حاضر، با مصطفی مؤمنی بوده است؛ اطرافیان محسن ابراهیم‌ زاده معتقدند که آهنگساز محبوب او مصطفی مؤمنی است.

ترانه‌سراهای محبوب محسن ابراهیم زاده:

در رابطه با همکاری محسن ابراهیم زاده با ترانه‌سراهای مطرح دنیای موسیقی باید گفت که با افراد مختلفی همکاری داشته است اما در میان آن‌ها کسانی که بیشترین فعالیت را با محسن ابراهیم زاده داشته‌اند می‌توان به مهرزاد امیرخانی، مریم حیدر زاده، علیرضا مرتضی‌قلی اشاره کرد.

تنظیم‌کننده‌های محبوب محسن ابراهیم زاده: اگر از میان تنظیم‌کننده‌ها بخواهیم فعال‌ترین آن‌ها برای محسن ابراهیم‌ زاده را نام ببریم، باید به مصطفی مؤمنی، میثم اکبری، امین عباسی و رامین آریا اشاره‌کنیم؛ البته ناگفته نماند که تنظیم‌کننده‌های دیگری نیز هستند که محسن ابراهیم‌ زاده چندباری با آن‌ها نیز همکاری داشته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید