رضا رشیدپور به تلویزیون برمی‌گردد؟

کدخبر: ۵۰۸۷۷۰
به‌تازگی خبرهایی مبنی بر ساخت سری جدید مسابقه «سیم آخر» به گوش می‌رسد. با این حساب رضا رشیدپور بعد از مدتی دوری، بار دیگر به آنتن بازخواهد گشت.
رضا رشیدپور به تلویزیون برمی‌گردد؟

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از هفت صبح،  چند روز پیش رضا رشیدپور در ویدئویی از ساخت نسخه ۱۴۰۱ «سیم آخر» خبر داد. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که هنوز مدت زیادی از شایعه ممنوع‌الکاری او نگذشته است. ابتدا خبری منتشر شد که تیم جدید مدیریتی تلویزیون موافق ادامه فعالیت رشیدپور، احسان علیخانی، مهران مدیری، سروش صحت و رامبد جوان نیستند. کمی بعد انتشار ویدئوهای انتقادی رشیدپور در صفحه شخصی خود درباره کیفیت خودروهای داخلی، شائبه جدایی‌اش از تلویزیون را قوت بخشید.

همزمان این خبر به گوش می‌رسید که علی فروغی در تلاش برای حفظ علیخانی و رشیدپور است. حالا و با انتشار تیزر «سیم آخر» مشخص می‌شود که فروغی توانسته مدیران بالادستی خود را راضی کند. با این حساب او همچنان جزو مدیران باقدرت و متنفذ تلویزیون است. نمی‌دانیم چرا از ظرفیت رشیدپور برای تولید یک برنامه متفاوت بهره برده نمی‌شود. «سیم آخر» هدر دادن ظرفیت یک مجری توانمند است.

 هفته پیش، دیالوگی میان امین حیایی و احسان علیخانی شکل گرفت مبنی بر عدم ساخت فصل بعدی «عصر جدید». جمله علیخانی به سرعت تیتر رسانه‌ها شد و بر شایعه تعطیلی برنامه صحه گذاشت. اشاره کردیم که پیش‌تر این شایعه در فضای رسمی پیچیده بود و حتی ساخت مسابقه استعدادیابی «قهرمان» در شبکه سه، سندی است بر توقف «عصر جدید».

با این حال ماجرا رویی دیگر دارد: این‌که در «عصر جدید» به روشنی درباره نامعلوم بودن فصل بعد صحبت می‌شود و این بخش اجازه پخش می‌یابد، یعنی با یک فرمول حساب شده مواجه هستیم. احتمالا مدیر شبکه سه با صادر کردن اجازه پخش این قسمت از برنامه، دنبال بازخوردها بوده و خب خیلی‌زود مخاطبان با اشتراک کامنت‌های متعدد خواهان تداوم «عصر جدید» شدند. حالا علی فروغی با یک پشتوانه محکم، می‌تواند برای حفظ این مسابقه محبوب چانه بزند.  

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید