نامه نمایندگان به قالیباف درباره بررسی ادعای فشار به وزیر صمت به کجا رسید؟

کدخبر: ۵۰۸۸۶۲
ابراهیم رضایی گفت: ادعایی در برخی از رسانه‌ها مطرح شد که تعدادی از نمایندگان می خواهند دخالت در انتصابات زیرمجموعه‌های وزارت صمت کرده و می خواهند به وزیر صمت فشار وارد کرده و برایش تعیین تکلیف کنند.
نامه نمایندگان به قالیباف درباره بررسی ادعای فشار به وزیر صمت به کجا رسید؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره آخرین وضعیت نامه چند نماینده به رئیس مجلس پیرامون انتشار برخی اخبار درباره اعمال فشار چند نماینده به وزیر صمت، پرداخت.

ابراهیم رضایی اظهار کرد: ادعایی در برخی از رسانه‌ها مطرح شد که تعدادی از نمایندگان می خواهند دخالت در انتصابات زیرمجموعه‌های وزارت صمت کرده و می خواهند به وزیر صمت فشار وارد کرده و برایش تعیین تکلیف کنند.

وی افزود: تعدادی از نمایندگان در نامه‌ای به رئیس مجلس خواستیم که اگر این ادعاها صحت ندارند رسما آن را تکذیب کنند و در صورت داشتن صحت، با عوامل برخورد صحیح صورت گیرد. چون ما مدعی انقلابی گری هستیم و طبیعتا کسی که با برچسب انقلابی گری چنین کارهایی را می کند، باید بیش از دیگران مورد برخورد قرار گیرد.

این نماینده مجلس یادآور شد: رئیس مجلس این نامه را به هیات نظارت ارجاع داده است. اخیرا صحبت هایی با آقای نیکزاد رئیس نظارت بر رفتار نمایندگان داشتیم. همچنان ماجرا در دست بررسی است و ما در حال پیگیری نامه هستیم.

رضایی در پایان و در جمع بندی مجددا گفت: در این نامه تقاضای بررسی اعمال فشار چند نماینده بر وزیر صمت آمده که موضوع در دست بررسی است و هنوز نتیجه معلوم نشده است. ما منتظر اعلام نظر رسمی هستیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید