بمب جدید تراکتور رونمایی شد+ عکس

کدخبر: ۵۰۹۰۰۵
باشگاه غیرت قزاقستان از انتقال ریکاردو آلوز به تراکتور خبر داد.
بمب جدید تراکتور رونمایی شد+ عکس

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ورزش سه، باشگاه غیرت قزاقستان با انتشار خبری به انتقال ریکاردو آلوز از این تیم به تراکتور خبر داد و نوشت: آلوز از سال 2021 در تیم حضور داشت و در این مدت 36 بازی انجام داد و 3 گل زد و 15 پاس گل ثبت کرد.

او همچنین با غیرت موفق شد در لیگ کنفرانس اروپا حضور داشته باشد و یک بار هم جام حذفی را بالای سر ببرد.

آلوز پرتغالی این فصل 13 بازی انجام داد که بیشتر آنها در پست هافبک دفاعی و مرکزی بود و بدون گل زده و البته با 7 پاس گل این فصل لیگ قزاقستان را به مقصد لیگ برتر خلیج فارس ترک کرد.

رونمایی از بمب نقل و انتقالات تراکتوری‌ها/عکس

در حالی که باشگاه تراکتور هنوز خبر انتقال این بازیکن را تائید نکرده، ترانسفر مارکت با برچسب ارزش‌گذاری 800 هزار یورویی، خبر از حضور ریکاردو آلوز در جمع سرخپوشان تبریزی داده است.

ریکاردو آلوز 29 ساله سابقه حضور در آکادمی پورتو را دارد و از این تیم به فوتبال پرتغال معرفی شد و در تیم پورتیموننزه که حالا پیام نیازمند را در اختیار دارد نیز به میدان رفت.

رونمایی از بمب نقل و انتقالات تراکتوری‌ها/عکس

با این حال عمده بخش از دوران حرفه‌ای این بازیکن در خارج از کشورش سپری شد و ریکاردو پیراهن تیمهایی در روسیه، اسلوونی، رومانی و دست آخر قزاقستان را برتن کرد و ایران پنجمین کشور خارجی خواهد بود که ریکاردو در آن بازی خواهد کرد.

حضور او در تراکتور در شرایطی است که اکبر ایمانی برای خدمت سربازی راهی ملوان شده و سامان نریمان جهان نیز در فهرست مازاد قرار دارد. پیش از این صفا هادی بازیکن هم پست اما هجومی‌تر نسبت به ریکاردو آلوز جذب شد تا خط هافبک تراکتور هرچه بیشتر خارجی شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید