پاسخ احمد خاتمی به شایعات درباره دخترش

کدخبر: ۵۰۹۰۵۲
اقتصادنیوز:عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: دختر من مطلقا در بیمارستان بهارلو عضو هیات علمی نبوده است.
پاسخ احمد خاتمی به شایعات درباره دخترش

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خبرگزاری حوزه، در روزهای اخیر مطلبی در فضای مجازی در خصوص دختر  احمد خاتمی در شبکه های اجتماعی با مضمون اینکه «زهرا سادات خاتمی دختر احمد خاتمی با رانت پدر از دامپزشکی به پزشکی قم و بعد به تهران آمد، شش ماه طرح در اراک گذراند و ناگهان هیات علمی دانشگاه تهران شد تا به فقرا خدمت کند. اکنون در حال جراحی بینی محرومان در مراکز خصوصی و بیمارستان بهارلو تهران تشریف دارن» منتشر شده است.

سید احمد خاتمی با تأکید بر اینکه این مطلب دروغ است، گفت: در سایت سازمان سنجش مشخص است که دختر بنده در کنکور سراسری پزشکی قبول شده است نه دامپزشکی.

 احمد خاتمی

 

 

 

عضو فقهای شورای نگهبان ادامه داد: دختر من مطلقا در بیمارستان بهارلو عضو هیات علمی نبوده است و هم اکنون طرحش را در منطقه محروم در بندرعباس می گذراند و مطلقا در هیچ مرحله ای از نام من استفاده نکرده و تنها نمره دخترم بالا بوده است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: تمام این تخریب ها به دلیل موضعی است من در برابر بی حجابی گرفته ام و این دروغ ها، اولین و آخرین نیست و یقین دارم که این دروغ ها ادامه خواهد یافت.

امام جمعه موقت تهران خاطر نشان کرد: من با رانت و رانت خواری مخالف بوده ام، هستم و خواهم بود و به هیچ کس اجازه نداده ام در این عرصه از نام بنده سوء استفاده کند و بحمدالله دختران بنده فقط و فقط درس خوانده اند و به آن چه که حقشان بوده است، رسیده اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید