اولین تصاویر عروسی جنیفر لوپز منتشر شد

کدخبر: ۵۰۹۰۹۶
اقتصادنیوز: جنیفر لوپز و بن افلک در مراسمی در لاس وگاس مراسم عروسی شان را برگزار کردند.
اولین تصاویر عروسی جنیفر لوپز منتشر شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روزیاتو، این اتفاق سه ماه پس از آن رخ می دهد که زوج مشهور به بنیفر یک بار دیگر نامزدی شان را رسمی کردند، ۲۰ سال پس از آنکه اولین بار بن افلک روی زانوهایش ایستاده و پیشنهاد ازدواج به لوپز داده بود. جنیفر لوپز ۵۲ ساله در خبرنامه خود به نام On The JLo که جزییات ازدواج خصوصی اش را در آن منتشر می کند خبر ازدواج رسمی خود با بن افلک را در یک کلیسای سفید کوچک اعلام کرده است.

همچنین در اکوایران ببینید : هدف پوتین در ایران مخاطب خرازی در توافق

شاسی بلند جدید و خوش قیمت چینی در راه بازار ایران+ عکس

قمه‌کشی وحشتناک دختران بوشهری در پارک +فیلم

در این خبرنامه، جنیفر لوپز از نام خانم جنیفر لین افلک برای خود استفاده کرده و سلفی هایی از خود و تازه داماد را نیز همراه با ویدیویی از آماده شدنشان برای این روز ویژه منتشر کرده است، از جمله جایی که بن افلک در داخل سرویس بهداشتی کلیسا آماده شده و جنیفر لوپز لباس عروسش را می پوشد.

اولین تصاویر از عروسی بن افلک و جنیفر لوپز

جنیفر لوپز در پست خبری خود نوشته است: «موفق شدیم. عشق زیباست. عشق مهربان است. و مشخص شد که عشق صبور هم هست. صبری ۲۰ ساله. دقیقاً همان چیزی که می خواستیم. شب گذشته ما به لاس وگاس پرواز کردیم، با چهار زوج دیگر در صف عقدنامه ایستادیم، که همه آن ها سفری مشابه را به پایتخت ازدواج جهان انجام داده بودند. پشت سر ما دو نفر دست های یکدیگر را گرفته و یکدیگر را در آغوش گرفته بودند. جلوی ما هم زوجی جوان بودند که سفر سه ساعته با ماشین را زا ویکتورویل در دومین جشن تولد دخترشان انجام داده بودند، همه ما یک چیز مشابه می خواستم، اینکه دنیا ما را به عنوان زوج بشناسد و عشقمان به جهان را از طریقی باستانی و سمبل تقریباً جهانی ازدواج نشان داهیم».

اولین تصاویر از عروسی بن افلک و جنیفر لوپز

اولین تصاویر از عروسی بن افلک و جنیفر لوپز

اولین تصاویر از عروسی بن افلک و جنیفر لوپز

لوپز در ادامه می نویسد: «به سختی توانستیم در نیمه شب خود را به صومعه ازدواج سفید کوچک برسانیم. آن ها با سخاوتمندی چند دقیقه بیشتر باز ماندند و به ما اجاز دادند در کادیلاک روباز صورتی که به وضوح روزگاری توسط خود پادشاه [الویس پریسلی] استفاده شده بود عکس بگیریم (اما اگر می خواستیم خود الویس حضور داشته باشد، هزینه بیشتری بوده و او در رختخواب بود). پس با بهترین شاهدهایی که می توانید تصورش را بکنید، لباسی از فیلمی قدیمی و کتی از کمد لباس های بن افلک، ما عقدنامه مان را در این کلیسای کوچک خواندیم و حلقه هایی را به همدیگر دادیم که در ادامه زندگی هایمان خواهیم پوشید. آن ها حتی برای پیاده روی کوتاهی به سمت میعادگاه بلوتوث نیز داشتند. اما در پایان این بهترین عروسی ممکنی بود که می توانستیم تصورش را بکنیم. چیزی که ما از مدت ها قبل رویایش را دیده بودیم و عروسی که واقعی شد (در برابر چشمان مردم ایالت، لاس وگاس، یک کادیلاک صورتی روباز و یکی دیگر)، در نهایت. وقتی عشق واقعی است، تنها چیزی که در ازدواج اهمیت دارد دیگری است و قولی که برای دوست داشتن، مراقبت کردن و درک کردن، صبور بودن، عاشق بودن و خوب بودن نسبت به یکدیگر می دهیم.

اولین تصاویر از عروسی بن افلک و جنیفر لوپز

اولین تصاویر از عروسی بن افلک و جنیفر لوپز

جنیفر لوپز در ادامه خبرنامه خود می گوید: «ما همه این ها را داشتیم. و بسیار بیشتر. بهترین شب زندگی مان بود. از شما کلیسای عروسی سفید کوچک به خاطر اینکه به ما اجازه دادند از اتاق پرو برای عوض کردن لباس هایمان وقتی بن در اتاق مردان لباسش را عوض می کرد ممنونیم». در ادامه متنش، جنیفر لوپز می گوید: «درست گفته اند وقتی می گویند تمام چیزی که نیاز دارید عشق است. ما بسیار خوشحالیم که این چیز را به وفور داریم. خانواده جدید خارق العاده ۵ نفره ای از کودکان و زندگی که هرگز به اندازه زمان کنونی برای داشتن آن دلیل نداشته ایم».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید