هشدار سرخیو آگوئرو به خرید جدید منچستر سیتی

کدخبر: ۵۰۹۲۰۹
سرخیو آگوئرو اسطوره سیتی به این بازیکن نروژی هشدار داد که به راحتی نظر گواردیولا را برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی جلب نخواهد کرد.
هشدار سرخیو آگوئرو به خرید جدید منچستر سیتی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا  مهاجم سابق منچسترسیتی به خرید جدید این تیم هشدار داد که برای جا افتادن در این تیم و جلب نظر گواردیولا به زمان زیادی نیاز دارد و باید صبر کند.

ارلینگ هالند بعد از درخشش در بوروسیا دورتموند از این تیم جدا شد تا پیراهن منچستر سیتی را برتن کند.

او گفت: هالند نیاز به صبر زیادی در سیتی دارد. البته فکر می کنم که بازیکنی مانند او به خوبی می داند که چگونه خود را با سبک بازی سیتی و بازیکنان تیم هماهنگ کند. این قطعا به زمان نیاز دارد.  به نظر هالند این توانایی را دارد که در منچستر سیتی به اهداف خود دست پیدا و انتظارات را برآورده کند. آمار او در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا کیفیت بالایش را نشان می‌دهد و حتما او بر پایه این آمار خوب گلزنی امیدوار به تکرار درخشش در لیگ برتر انگلیس است.

آگوئرو در بین هواداران منچستر سیتی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. او با زدن 257 گل بهترین گلزن تاریخ این باشگاه انگلیسی است.

اسطوره آرژانتینی سیتیزن ها ادامه داد: لیگ برتر انگلیس متفاوت با رقابت های بوندسلیگا است. هالند در سیتی جا خواهد افتاد اما او نیاز به زمان دارد و باید صبور باشد. به نظرم این مهاجم شرایطی را که من در سیتی با گواردیولا تجربه کردم تجربه خواهد کرد. من هم برای جلب کردن نظر گواردیولا و آشنا شدن با تفکرات و سبک بازی تیم صبر کردم و بعد از نیمکت نشینی سرانجام اعتماد این مربی را به دست آوردم.

آگوئرو بعد از روزهای درخشانی که در منچستر سیتی تجربه کرد از این تیم جدا شد تا پیراهن بارسلونا را برتن کرد اما در آبی اناری ها با مشکلات قلبی و تنفسی مواجه و مجبور به خداحافظی از فوتبال شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید