پائولو دیبالا با رُم به توافق رسید

کدخبر: ۵۰۹۲۱۲
خبرنگار سرشناس ایتالیایی، خبر داده که پائولو دیبالا پیشنهاد رم را پذیرفته و به زودی قراردادی سه ساله با این باشگاه امضا خواهد کرد تا از فصل آینده تحت هدایت مورینیو به میدان برود.
پائولو دیبالا با رُم به توافق رسید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ورزش سه پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی، به پیشنهاد رم پاسخ مثبت داده تا از فصل آینده برای این تیم به میدان برود.

بحث درباره مقصد بعدی دیبالا برای فصل آینده به یکی از سوژه‌های داغ چند هفته اخیر رسانه‌های ایتالیایی تبدیل شده بود. 

قرارداد این بازیکن با یوونتوس در پایان فصل گذشته به اتمام رسید و دو طرف تصمیم گرفتند به همکاری با یکدیگر پایان دهند. به این ترتیب، او به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شد. 
انتظار می‌رفت که این ملی‌پوش آرژانتینی خیلی زود قراردادی را با اینتر امضا کند چون این باشگاه از مدت‌ها قبل علاقه زیادی به جذب او داشت اما بازگشت روملو لوکاکو از چلسی با قراردادی قرضی معادلات را تغییر داد. 


تعلل اینتر در جذب این بازیکن باعث شد که رم از فرصت استفاده کرده و پیشنهادی را به دیبالا ارائه کند. ژوزه مورینیو، حتی تصمیم گرفت با او تماس گرفته و درباره پروژه این باشگاه و نقشی که او در آن ایفا خواهد کرد با این بازیکن صحبت کند. 
ساعاتی قبل بعضی از رسانه‌های ایتالیایی خبر داده بودند که نمایندگان دیبالا روز یکشنبه جلسه‌ای را با مدیران این باشگاه ایتالیایی برگزار کرده و پیشنهاد نهایی را دریافت کردند. 
حالا جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، خبر داده که دیبالا پیشنهاد رم را پذیرفته و به زودی قراردادی سه ساله با این باشگاه امضا خواهد کرد تا از فصل آینده تحت هدایت مورینیو به میدان برود. 
گفته می‌شود پیشنهاد جالوروسی برای جذب این بازیکن پرداخت دستمزد سالانه شش میلیون یورو بوده است که با توجه به بند پاداش‌های در نظر گرفته شده تا یک میلیون یورو بیشتر نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید