خبر خوش توانیر به مشترکان کم مصرف + جزئیات

کدخبر: ۵۰۹۳۳۲
اقتصادنیوز: بنابر اعلام شرکت توانیر، حدود ۴۰ درصد از مشترکان یعنی ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک مشمول پاداش صرفه‌جویی شده‌اند.
خبر خوش توانیر به مشترکان کم مصرف + جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، معاون هماهنگی توزیع شرکت تولید انتقال و توزیع نیروی برق ایران گفت: از بین ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار قبض صادر شده، حدود ۴۰ درصد از مشترکان ( ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک ) مشمول پاداش صرفه جویی شده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران ( توانیر)، «حمیدرضا پیرپیران» افزود: امسال نگاه وزارت نیرو برطرح های مشوق محور  و جلب همراهی مردم استوار بود.

وی ادامه داد: امروز به دلیل گرمای هوا، نیاز مصرف برق به ۶۹هزار و ۵۰۰ مگاوات رسید که نسبت به روزهای گذشته افزایش نشان می دهد.

معاون هماهنگی توزیع توانیر، خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی همراهی مردم می تواند در گذر از این روزهای گرم و تامین برق پایدار بسیار موثر باشد.

پیرپیران از مردم خواست تا با حفظ این روند و تداوم همراهی با صنعت برق، پرسنل  این صنعت را در مدیریت شبکه سراسری یاری دهند.

وی افزود: اکنون بیش از ۳۷ میلیون مشترک از خدمات برق استفاده می کنند که اگر هر کدام از این مشترکان تنها ۲ لامپ ۱۰ وات LED را خاموش کنند، در عمل یک درصد صرفه جویی در مصرف پیک برق را به دنبال خواهد داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید