​واکنش وزیر ورزش به ابقای «اسکوچیچ»

کدخبر: ۵۰۹۴۷۴
وزیر ورزش در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای دارید که در استادیوم آزادی، جایگاهی را مخصوص بانوان در نظر بگیرید، گفت: وزارت ورزش و معاونت توسعه ورزش زنان در این رابطه برنامه دارد. در ورزش بانوان در جمهوری اسلامی ایران دو واژه را دنبال می‌کنم، یک اینکه به سمت استقلال این ورزش برویم و دوم اینکه به سمت خودکفایی برویم‌.
​واکنش وزیر ورزش به ابقای «اسکوچیچ»

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با ابقای «اسکوچیچ»، اظهار داشت: این تصمیم فدراسیون فوتبال است و ما هم برای آن احترام قائلیم و کمک خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد جایگاه سرمربی تیم‌ملی تضعیف شده است، افزود: اینکه تضعیف شده و یا تقویت، مسائل فنی است که باید فدراسیون پاسخگو باشد. از ابتدا هم گفتیم به نظرات و تصمیمات فنی فدراسیون‌ها احترام می‌گذاریم و اگر نیاز به پیگیری داشته باشد، پیگیری خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: در کنار فدراسیون‌ها هستیم و هر کمکی از دستمان برآید، انجام خواهیم داد. امیدوارم تصمیماتی که گرفته شده، باعث تقویت کادر فنی و منجر به ایجاد همدلی و وفاق شود و انسجامی که مد نظر است، خیلی بهتر از گذشته اتفاق بیافتد.

سجادی در رابطه با برنامه‌های وزارت ورزش برای استادیوم آزادی، گفت: صد البته برنامه‌هایی داریم. استادیوم آزادی نا ایمن نیست و این واژه صحیح نیست. مجموعه‌های ورزشی وقتی سنی از آنها می‌گذرد مستهلک می‌شوند که دستورالعمل‌های نگهداری خاص خود را دارند. مجموعه ورزشی آزادی زیر نظر یک شرکت تخصصی توسعه و تجهیز است و همه چیز آن کنترل می‌شود. حدود نیم قرن از استادیوم آزادی بهره برداری شده است و طبیعتاً استهلاک دارد و تحت مراقبت است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای دارید که در استادیوم آزادی، جایگاهی را مخصوص بانوان در نظر بگیرید، گفت: وزارت ورزش و معاونت توسعه ورزش زنان در این رابطه برنامه دارد. در ورزش بانوان در جمهوری اسلامی ایران دو واژه را دنبال می‌کنم، یک اینکه به سمت استقلال این ورزش برویم و دوم اینکه به سمت خودکفایی برویم‌.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید